خبرنگاران مردم منازل خود را به صورت منظم ضدعفونی کنند

به گزارش راوه بلاگ، بندرعباس- خبرنگاران- فرماندار خمیر از مردم این شهرستان خواست برای پیشگیری از ویروس کرونا، منازل و محدوده محل زندگی خود را به صورت منظم ضدعفونی کنند.

خبرنگاران مردم منازل خود را به صورت منظم ضدعفونی کنند

میرهاشم خواستار چهارشنبه شب در نشست ستاد مقابله با کرونا در خمیر اضافه کرد: همچنین شهروندان تا حد امکان از خود و خانواده شان در برابر این ویروس مراقبت نمایند و در صورت نداشتن کارهای غیرضروری از منازل خود خارج نشوند.

وی بیان داشت: تمامی اداره ها، دستگاه ها و بانک ها موظف هستند روزانه ساختمان اداری خود را ضدعفونی و پیشگیری های لازم را در این خصوص داشته باشند.

فرماندار خمیر اظهارداشت: طبق صورتجلسه ستاد مقابله با کرونا، شهرداران و دهیاران نیز باید اقدامات لازم در خصوص ضدعفونی اماکن عمومی و مناطق پرتردد را انجام دهند.

خواستار از اصناف شهرستان نیز خواست موارد بهداشتی را رعایت و نسبت به ضدعفونی محدوه صنفی مربوطه اقدام نمایند.

وی از دستگاه های نظارتی انتظار می رود با همکاری شبکه بهداشت ودرمان و اصناف گشت های مشترک از واحدهای صنفی بویژه نانوایی ها، اغذیه فروشی ها و غیره انجام شود و در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی با متخلفان طبق قانون برخورد شود.

فرماندار خمیر از بخشداران و دیگر اعضای ستاد کرونا نیز خواست نظارت کامل بر این امور داشته باشند و گزارش ها را روزانه به این ستاد اعلام نمایند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، درحال حاضر 356 مورد ناشی از بیماری حاد تنفسی از شروع خطر اپیدمی تا به امروز در هرمزگان بستری هستند که از این تعداد 134 نفر به دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه گیری اجرا شده واز بستری ها تا کنون 231 نفر ترخیص شده اند.

از 134 نفر مشکوک، نمونه 85 نفر از بیماران منفی و 11 مورد تا به امروز مثبت بوده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 482

به "خبرنگاران مردم منازل خود را به صورت منظم ضدعفونی کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم منازل خود را به صورت منظم ضدعفونی کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید