خبرنگاران رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی یک سال حبس دارد

به گزارش راوه بلاگ، دزفول- خبرنگاران- رئیس دادگستری دزفول گفت: افرادی که مقررات بهداشتی را در دزفول رعایت نکنند به یکسال حبس محکوم خواهند شد.

خبرنگاران رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی یک سال حبس دارد

محمدیار ممبینی عصر یکشنبه در گفت وگوی رادیویی اضافه کرد: مصوبات ستادهای ملی، استانی و شهرستانی کرونا برای کنترل و مهار این ویروس است لذا انتظار می رود همه مردم همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند و مقررات بهداشتی را رعایت نمایند.

وی با بیان اینکه قطعا با کسانی که از مقررات تبعیت ننمایند برخورد می گردد، گفت: طبق قانون مجازات اسلامی ماده 688 و قانون جلوگیری از بیماری های واگیر ماده 21، کسانی که این مقررات را رعایت ننمایند مرتکب تخلف شده و به حبس تا یک سال محکوم خواهند شد.

رییس دادگستری دزفول خاطرنشان کرد: پرونده های زیادی در این خصوص در دزفول باز و در مرحله تحقیق است و بعضی افراد متخلف به زندان معرفی شده اند البته کوشش بر این است افراد کمتری روانه زندان شوند.

وی با بیان اینکه بعضی تجمع ها با تذکر، متفرق می شوند و لازم به تشکیل پرونده نیست، اضافه کرد: از مردم درخواست می گردد درصورت مشاهده هرگونه تجمع و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی مراتب را برای شناسایی و برخورد اعلام نمایند.

ممبینی گفت: توقع مسوولان از مردم رعایت مقررات بهداشتی و خودداری از مراجعه به ادارات تاجای ممکن است.

دزفول بعد از اهواز بیشترین آمار مبتلایان کرونا را در خوزستان دارد.

استاندار خوزستان روز گذشته، دزفول را بحرانی ترین شهر خوزستان از نظر ابتلا به کرونا براساس نسبت مبتلایان به جمعیت خاطرنشان کرد.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یکهزار و 806 نفر در 24 ساعت گذشته به آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 در کشور اضافه شده است.

تعداد مجموع بیماران تا ظهر امروز در کشور به 120 هزار و 198 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 863

به "خبرنگاران رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی یک سال حبس دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی یک سال حبس دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید