خبرنگاران جاده های مسدود خراسان رضوی بازگشایی شد

به گزارش راوه بلاگ، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: راه اصلی مشهد - کلات و جاده فرعی درگز - کلات که روز پنجشنبه به علت بارش شدید برف، کولاک، کاهش دید و لغزندگی سطح جاده مسدود اعلام شده بود امروز بازگشایی شد.

خبرنگاران جاده های مسدود خراسان رضوی بازگشایی شد

ابراهیم نصری روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: بارش برف پراکنده در جاده های بخش احمدآباد مشهد نیز متوقف شده و در حال حاضر هیچگونه بارندگی یا مه گرفتگی در راه های استان گزارش نشده است.

کاهش دمای هوا و بارندگی از دیروز در مناطق شمالی استان شروع شد که بر اساس اعلام سازمان هواشناسی تا صبح شنبه ادامه دارد و دمای هوا در مناطق سردسیر استان به کمتر از 10 درجه زیر صفر نیز می رسد.

خراسان رضوی 51 گردنه در راه های شهری به طول 545 کیلومتر، 172 گردنه در راههای روستایی به طول 574 کیلومتر و 136 منطقه کولاک گیر و مه گیر به طول 586 کیلومتر دارد.

این استان با پنج هزار و 200 کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و 600 کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و 760 کیلومتر راه غیر آسفالته در صندلی دوم کشور از نظر طول راهها واقع شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1942

به "خبرنگاران جاده های مسدود خراسان رضوی بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جاده های مسدود خراسان رضوی بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید