حضور بانوان هاکی خراسان رضوی در اردوی تیم ملی

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی سرپرست هیات هاکی خراسان رضوی از دعوت 4 بازیکن و یک مربی از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی بانوان کشور در یزد به منظور شرکت در رقابت های قهرمانی داخل سالن آسیا تایلند اطلاع داد.

حضور بانوان هاکی خراسان رضوی در اردوی تیم ملی

حمیدعلیزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در مورد نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هاکی بانوان ایران اظهار کرد: اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی بانوان بزرگسال کشور از 11 تا 18 آبان ماه در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شهر یزد برگزار می گردد.

وی با اشاره به دعوت از الهه تیموری به عنوان مربی در این مرحله از اردوی تیم ملی بانوان کشور، اضافه کرد: زهرا قرایی، هانیه تقدیمی، زهرا رشیدیان و نرگس قربانعلی زاده نیز هاکی بارانی هستند که از خراسان رضوی به این اردوی آمادگی دعوت شده اند.

سرپرست هیات هاکی های خراسان رضوی ادامه داد: این اردو به منظور آمادگی بانوان هاکی ایران جهت اعزام به رقابت های قهرمانی داخل سالن آسیا در تایلند، برگزار می گردد که قرار است ملی پوشان پس از 8 سال دوری از رقابت های برون مرزی به این مسابقات اعزام شوند.

وی اعلام نمود: تیم ملی هاکی سالنی بزرگسالان کشور در این رقابت ها تیم های فیلیپین، قزاقستان، تایلند و مالزی را پیش رو دارد و امیدواریم شاهد حضور حداکثری و پیروز نمایندگان خراسان رضوی در ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت های آبان ماه قهرمانی آسیا باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2677

به "حضور بانوان هاکی خراسان رضوی در اردوی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بانوان هاکی خراسان رضوی در اردوی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید