خبرنگاران اولین مرکز نوآوری و شتابدهی منش در ارومیه راه اندازی شد

به گزارش راوه بلاگ، ارومیه- خبرنگاران- معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی منش در ارومیه به عنوان اولین مرکز در استان راه اندازی شد.

خبرنگاران اولین مرکز نوآوری و شتابدهی منش در ارومیه راه اندازی شد

محمدحسین حسنی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در راستای تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی، مراکز منش در تعداد محدودی از استان های کشور از جمله آذربایجان غربی با حمایت های اقتصادی وزارت ورزش و جوانان راه اندازی و آغاز به کار می نمایند و جهاد دانشگاهی نیز برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی و تامین مدرس و ارائه خدمات و مشاوره ها رایگان جهت راه اندازی و توسعه کسب و کارهای جدید را برعهده خواهدداشت.

وی اضافه نمود: این مراکز با هدف ارائه خدمات به افراد خلاق و دارای ایده کسب و کار راه اندازی شده و بناست در این مراکز فضا، اینترنت و سایر امکانات و خدمات در حد توان در اختیار ایده پردازان قرارگیرد و در بازه زمانی معینی یک شبکه و تیم کسب و کار به وجود آید.

وی گفت: از خدمات قابل ارائه در مراکز منش، تامین دفتر کار برای تیم های علاقمند به کسب و کارهای نوپا، شناسایی و بکارگیری مربیان مناسب جهت ارائه مشاوره به این کسب و کارها، مشارکت در طرح های شاخص و بازاریابی و تجاری سای محصولات ، تامین سرمایه و شناسایی سرمایه گذار مناسب برای کسب و کارهای پیروز، برگزاری پیش رویداد و رویدادهای نوین کارآفرینانه، معرفی کسب و کارهای برتر به مراکز رشد و صنعت و ایجاد شبکه ای برای ارتباط مخترعین و مبتکرین و تیم سازی آنهاست.

معاون فرهنگی و امور جوانان آذربایجان غربی اضافه نمود: با توجه به شرایط کرونا، دوره های آموزشی اغلب به صورت مجازی برگزار می گردد و جوانان علاقمند در سطح استان می توانند از این دوره ها استفاده نمایند.

وی ادامه داد: جوانان علاقمند می توانند برای اطلاع از دوره های مختلف ز طریق سایت اداره کل و صفحات اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان مراجعه نمایند.

مراکز نوآوری و شتابدهی منش در راستای ایجاد فضای کسب و کار و آموزش های لازم در این خصوص راه اندازی می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2373

به "خبرنگاران اولین مرکز نوآوری و شتابدهی منش در ارومیه راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اولین مرکز نوآوری و شتابدهی منش در ارومیه راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید