جلسه نظارتی مجلس برای رسیدگی به موضوع بورس

به گزارش راوه بلاگ، عضو هیأت رئیسه مجلس از جلسه نظارتی مجلس در روز سه شنبه با حضور وزیر امور مالی و دارایی برای رسیدگی به موضوع بورس اطلاع داد.

جلسه نظارتی مجلس برای رسیدگی به موضوع بورس

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگویی گفت: جلسه مجلس برای انجام وظیفه نظارتی خود در ارتباط با مشکل سهامداران در بازار بورس در روز سه شنبه 18 آبان ماه برگزار می گردد.

حسینعلی حاجی دلیگانی اضافه نمود: در این جلسه سیداحسان خاندوزی وزیر امور مالی و دارایی و رئیس سازمان بورس در آن حضور خواهند داشت ابتدا وزیر 15 تا 20 دقیقه گزارشی را از آخرین شرایط بورس به نمایندگان ارائه می نماید و سپس 5 نفر از نمایندگان به قید قرعه مطالب خود را مطرح خواهند کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: پس از صحبت نمایندگان کمیسیون مالی مجلس مطالب خود را مطرح خواهد نمود و احتمالا مرکز پژوهش های مجلس نیز نکاتی را در این جلسه ارائه خواهد نمود.

حاجی دلیگانی اعلام کرد: در سرانجام نیز وزیر دقایقی پشت تریبون خواهد رفت و به سؤالات و ابهامات نمایندگان پاسخ خواهد داد و رئیس سازمان بورس هم اگر نکته ای داشته باشد می تواند به وزیر بدهد تا پشت تریبون قرائت کند.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2678

به "جلسه نظارتی مجلس برای رسیدگی به موضوع بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه نظارتی مجلس برای رسیدگی به موضوع بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید