جلسه شائبه برانگیز یک کاندیدای انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در مشهد، خرج این مراسم از کجا تامین می گردد؟

به گزارش راوه بلاگ، انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی 16 اسفندماه درحالی برگزار می گردد که یکی از نامزدهای پرحاشیه این انتخابات قرار است در مشهد جلسه ای با بعضی از روسای هیئت ها داشته باشد.

جلسه شائبه برانگیز یک کاندیدای انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در مشهد، خرج این مراسم از کجا تامین می گردد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از آن دسته فدراسیون هایی است که علاوه بر داشتن حاشیه های زیاد که یکی از آنها، اعطای مجوزهای موتورسیکلت بود، هنوز تکلیف رئیسش تعیین نشده و قرار است 16 اسفندماه انتخاباتش برگزار گردد.

بیش از یکسال است که فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی رئیس ندارد و سه سرپرست در این فدراسیون حضور داشته و این در حالی است که با توجه به مخاطبان فراوان این رشته و اتفاقاتی که درخصوص اعطای مجوز واردات موتور در چند سال اخیر اتفاق افتاده، حواشی پیرامون فدراسیون زیاد شده؛ اتفاقاتی که هنوز زوایای آن به صورت کامل تعیین نیست و ابهامات زیادی وجود دارد و معلوم نیست؛ چرا مراجع ذی صلاح و وزارت ورزش در این خصوص موضع رسمی خود را اعلام نمی نمایند.

در این روزها شایعاتی به گوش می رسد که یکی از نامزدهایی که حضورش در ورزش با حاشیه های فراوانی رو به رو بوده، با فشار بعضی جریان های سیاسی بالاخره صلاحیتش تائید شده و به دنبال مهندسی عجیب در انتخابات است. دوستان این کاندیدا در تماس با هیئت ها اعلام نموده اند که قرار است در روز 13 رجب (پنجشنبه هفتم اسفندماه) و به بهانه روز پدر، در مشهد جلسه ای برگزار گردد و این نامزد انتخابات نیز برای مدعوین صحبت کند و احتمالا هم یک هدیه البته فقط به مناسبت روز پدر! به دعوت شده ها بدهد.

اعلام شده که بلیت رفت و برگشت هواپیما و اقامت برای هر کدام از دعوت شدگان فراهم شده است. در این که نامزدهای انتخاباتی به دنبال جذب حداکثری روسای هیئت ها هستند، شکی وجود ندارد، اما مشکل از آنجا آغاز می گردد که هیچ شفافیتی برای مخارج انجام شده انجام نمی گردد. هزینه این مراسم در مشهد برعهده کیست؟ اسپانسر شخصی که قرار است در آینده از این رشته امتیازی بگیرد! یا قبلا هزینه اش را برای امروز گرفته؛ شاید هم این کاندیدای خاص با هزینه شخصی خود این کار را انجام می دهد که با توجه به سابقه نه چندان درخشان وی در ورزش بعید است چنین اتفاقی اتفاق افتاده باشد.

شاید هم حاتم بخشی هایی که در چند سال گذشته در اعطای مجوزهای موتور سنگین از سوی بعضی ها صورت گرفت، باعث شده تا خرج این مراسم تامین گردد. اینها سوالاتی است که باید پاسخ به آن داده گردد. در هر صورت امیدواریم دستگاه های ذی صلاح و در راس آن وزارت ورزش به این مسئله ورود پیدا کند و در جهت شفافیت قدم بردارند؛ شفافیتی که لازمه هرکاری است و امیدواریم روسای هیئت ها و جامعه مخاطبان این رشته به زودی پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

به گزارش خبرنگاران، جواد برات، عزیزه تراز، ندا مطلبی، مازیار ناظمی، مهران همتیان 5 کاندیدای نهایی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هستند که باید 16 اسفندماه با یکدیگر رقابت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2042

به "جلسه شائبه برانگیز یک کاندیدای انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در مشهد، خرج این مراسم از کجا تامین می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه شائبه برانگیز یک کاندیدای انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در مشهد، خرج این مراسم از کجا تامین می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید