جدایی قطعی یک لژیونر استقلالی، پاسخ علی کریمی به درخواست طرفداران استقلال برای بازگشت

به گزارش راوه بلاگ، باشگاه الدحیل قطر به همکاری با هافبک ایرانی خود سرانجام داد.

جدایی قطعی یک لژیونر استقلالی، پاسخ علی کریمی به درخواست طرفداران استقلال برای بازگشت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی کریمی که سال گذشته از استقلال راهی تیم قطر اف. سی شده بود، پس از نیم فصل حضور در این باشگاه و انجام هفت بازی در لیگ ستارگان، در جابجایی زمستانی راهی الدحیل شد و در سه رقابت داخلی، آسیایی و جام باشگاه های دنیا برای این تیم به میدان رفت.

اما حضور علی کریمی در الدحیل قطر نیز خیلی طولانی نبود و او پس از انجام 9 بازی در لیگ ستارگان قطر، چهار بازی در جام ستارگان و امیرکاپ، دو ملاقات در جام باشگاه های دنیا و 6 مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا به انتها کارش در این باشگاه رسید و بازیکن آزاد شد.

علی کریمی که در هفت ملاقات برای قطر اف. سی و 21 مسابقه برای الدحیل قطر یک گل به ثمر رسانده بود، دو هفته قبل با آسیب دیدگی روبرو شد و به همین دلیل از فهرست تیم ملی ایران هم جا ماند، اما علاوه بر دور ماندن از رقابت های مرحله مقدماتی جام دنیای، او حالا از الدحیل جدا شده است.

استاد الدوحه قطر با انتشار خبری اظهار داشت علی کریمی برای فصل آینده از لیست نفرات باشگاه الدحیل خارج شده و او پس از ادواردو پریرا (دودو) و مهدی بن عطیه مراکشی، سومین خروجی این تیم در جابجایی است.

این رسانه قطری ضمن اطلاع از نحوه چگونگی پیوستن علی کریمی از استقلال به ام صلال و سپس الدحیل عنوان نمود که او انتظارات را نتوانست ارائه کند و با جدایی او و دو بازیکن خارجی دیگر، تنها ادمیلسون جونیور و مایکل اولونگا، دو لژیونر این باشگاه به حساب می آیند و الدحیل می تواند سه بازیکن خارجی (یک آسیایی و یک آفریقایی) به خدمت بگیرد.

برنا نیز در خبری دیگر نوشت: جدایی علی کریمی از الدحیل باعث شد طرفداران استقلال در صفحات مجازی برای بازگشت او به استقلال ابراز امیدواری کننداما کریمی در صحبتی که با یکی از دوستان مشترک خود با فرهاد مجیدی داشته گفته تمایلی برای بازگشت به استقلال ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2398

به "جدایی قطعی یک لژیونر استقلالی، پاسخ علی کریمی به درخواست طرفداران استقلال برای بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی قطعی یک لژیونر استقلالی، پاسخ علی کریمی به درخواست طرفداران استقلال برای بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید