جان دوباره بافت های فرسوده با مسکن امید

به گزارش راوه بلاگ، دولت پنجشنبه گذشته طرحی رابا نام باز آفرینی شهری امید رونمایی نموده است . براساس این طرح 1344 محله در استان های بوشهر ، آذربایجان شرقی ، تهران ، فارس ، کردستان ، همدان ، مازندران ، اصفهان و خراسان رضوی به سازی می شوند.

جان دوباره بافت های فرسوده با مسکن امید

جهت دریافت خدمات اجرای اجرای بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به موجب این طرح ساکنان بافت های فرسوده زمین خود را به نهاد های معین شده تحویل داده و در عوض خانه ای با 20 درصد زیر بنای بیشتر و استحکام در برابر زلزله 7.5ریشتر تحویل خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خراسان ، درصورت اجرای این طرح با ساخت و ساز دو برابری واحدهای مسکونی در این محله ها روبه رو خواهیم شد که با مازاد املاک با نرخ سود 6 درصد در اختیار زوج های جوانی که در صندوق پس انداز مسکن یکم ثبت نام نموده اند قرار خواهد گرفت.

به گفته رئیس جمهوری ، دراین طرح مسئولان اجرایی با یاری بانک ها می توانند دو برابر متراژ زمینی را که تحویل گرفته اند خانه بسازند که پس از آن نیمی از آن را در اختیار مالکان بافت های فرسوده قرار می دهند و نیمی دیگر را نیز به عنوان سهم خود خواهند فروخت.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 270

به "جان دوباره بافت های فرسوده با مسکن امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان دوباره بافت های فرسوده با مسکن امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید