تهیه و تدوین بسته سرمایه گذاری استان کرمانشاه

به گزارش راوه بلاگ، معاون هماهنگی امور مالی استانداری کرمانشاه از تهیه و تدوین بسته سرمایه گذاری استان کرمانشاه با موضوع اتاق بازرگانی در استان اطلاع داد و خواهان همراهی دستگاه ها برای نهایی شدن این بسته شد.

تهیه و تدوین بسته سرمایه گذاری استان کرمانشاه

بهزاد باباخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه ظرفیت های متعددی برای حضور سرمایه گذاران دارد، گفت : یکی از دلایلی که باعث شده کرمانشاه برای سرمایه گذاران سراسر کشور مجذوب کننده باشد وجود مزیت هایی مانند آب و زمین کافی است که بسیاری از استان های دیگر از آن برخوردار نیستند.

وی درباره اینکه چرا با وجود اینهمه مزیت شاهد جهش سرمایه گذاری در استان نیستیم، اضافه کرد: اگر جهش سرمایه گذاری در کرمانشاه رخ می داد تا این مقدار با معضل بیکاری روبرو نبودیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از دلایل متعددی یاد کرد که باعث شده آنطور که باید از فرصت حضور سرمایه گذاران استفاده نکنیم و تاکید نمود: سرمایه هوشمند است و به سمتی می رود که شرایط بهتری برای آن فراهم باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه یکی از دلایلی که باعث شده آنطور که باید در زمینه جذب سرمایه گذار در کرمانشاه پیروز نباشیم را خلا وجود اطلاعات و مطالعات جامع سرمایه گذاری در استان دانست.

باباخانی با بیان اینکه بسته سرمایه گذاری که به وسیله اتاق بازرگانی پیشنهاد شده تا حدودی به یاری خلا های حوزه سرمایه گذاری آمده است، گفت: در این بسته باید چند مورد مهم توجه شد، از جمله اینکه با اجرای این بسته سهم حوزه صنعت و کشاورزی از اشتغال و اقتصاد تا چه مقدار افزایش خواهد یافت.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، بسته سرمایه گذاری استان کرمانشاه نیازمند حداقل سه پیوست شامل پیوست فرهنگی، پیوست توسعه مهارت و پیوست تامین اقتصادی است .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2942

به "تهیه و تدوین بسته سرمایه گذاری استان کرمانشاه" امتیاز دهید

1 کاربر به "تهیه و تدوین بسته سرمایه گذاری استان کرمانشاه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه و تدوین بسته سرمایه گذاری استان کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید