(تصاویر) حمام دسته جمعی هندی ها برای پاک کردن گناهان!

به گزارش راوه بلاگ، هزاران زائر در کرانه رود گنگ هند در ابتدای کوم میلا جایی که عظیم ترین اجتماع انسانی دنیا نامگذاری شده، جمع شده اند.

(تصاویر) حمام دسته جمعی هندی ها برای پاک کردن گناهان!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، یکی از خجسته ترین مراسم هندو ها در امسال در زمان شیوع ویروس کرونا صورت می گیرد. در روز اول جشنواره صد ها نفر با قصد از بین بردن گناهانشان خود را در آب این رودخانه شستشو می دهند. مقامات می گویند آن ها دستورالعمل های مربوط به همه گیری کرونا را رعایت می نمایند، اما بیشتر حمام نمایندگان ماسک ندارند.

تعداد مبتلایان به کرونا در هند بسیار زیاد است و تنها ایالات متحده بیشتر از هند موارد ابتلا به کرونا را دارد. با این حال، نرخ مرگ و میر بر اثر کرونا در هند از بسیاری از کشور ها کمتر است و محدودیت های شدید خانه نشینی در این کشور اعمال نشده است.

هندو ها معتقدند که حمام کردن به آن ها یاری می نماید تا به موکشا یعنی سعادت برسند که آن ها را از چرخه تولد و مرگ آزاد می نماید.

ورود زائران در ساعت 03:00 به وقت محلی به هار کی پودی، ساحل معروف رودخانه گنگ در هاریدوار آغاز شد و یک ساعت بعد حمام آغاز شد.

این رویداد به طور معمول ده ها هزار نفر را به خود جلب می نماید، اما این بار مقامات به دلیل خطرات ناشی از کرونا، از مردم خواسته اند به طور انبوه در این مراسم جمع نشوند.

مقامات منطقه به مردم هشدار داده اند که فقط در صورت معین شدن تست منفی کرونا، ماسک زدن و حفظ فاصله اجتماعی، به آنجا بیایند، اما روزنامه نگاران محلی می گویند تعداد کمی از این مقررات پیروی می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1785

به "(تصاویر) حمام دسته جمعی هندی ها برای پاک کردن گناهان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) حمام دسته جمعی هندی ها برای پاک کردن گناهان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید