تصادف مرگبار قطار و کامیون در تایوان با 36 کشته

به گزارش راوه بلاگ، طبق اعلام وزارت حمل و نقل تایوان، در پی برخورد یک قطار با یک کامیون و منحرف شدن قطار مذکور، دست کم 36 نفر جان باخته و 72 نفر زخمی شده اند.

تصادف مرگبار قطار و کامیون در تایوان با 36 کشته

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، در پی برخورد یک قطار با یک کامیون در داخل تونلی در شرق تایوان و انحراف قطار از ریل، علاوه بر ده ها زخمی، دستکم 36 نفر جان خود را از دست داده اند.

به گزارش رویترز، وزارت حمل و نقل تایوان اظهار داشت بعد از حادثه امروز (جمعه) در شرق تایوان، 36 نفر هیچ نشانه ای از حیات ندارند و 72 نفر زخمی شده اند.

آژانس خبری مرکزی رسمی تایوان اعلام کرده کامیونی که به خوبی پارک نشده بود، احتمالاً در راستا قطار قرار گرفته است.

به گزارش میرور، نیروهای امدادی در حال تلاش برای رسیدن به واگن های حادثه دیده هستند.

اداره راه آهن تایوان اظهار داشت این حادثه حدود ساعت 9 صبح (به وقت محلی) رخ داده و به گفته اداره آتش نشانی، قطار مذکور در حال حرکت به سمت تایتونگ بوده که در تونلی در شمال منطقه هوالاین از ریل خارج شد و چند واگن آن با دیوار تونل برخورد کرد. بر اساس گزارش ها، واگن های دوم و سوم از ریل خارج شده است.

این قطار حدود 350 مسافر داشت که گفته شده حدود 80 تا 100 نفر از چهار واگن اول خارج شده اند اما دسترسی به واگن های پنجم تا هشتم سخت است.

پیش از این و در سال 2018 در بدترین فاجعه ریلی تایوان طی بیش از سه دهه اخیر، در نتیجه خروج یک قطار از ریل در شمال شرق این جزیره، 18 نفر جان خود را از دست دادند و 175 نفر زخمی شدند.

تعداد بازدید : 57

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2178

به "تصادف مرگبار قطار و کامیون در تایوان با 36 کشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف مرگبار قطار و کامیون در تایوان با 36 کشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید