تزیین اسباب بازی کهنه با روش های جذاب و فوق العاده!

به گزارش راوه بلاگ، بچه های کوچک همیشه از اسباب بازی هایی که برای آن ها می خرید خسته می شوند و به دنبال اسباب بازی های جدید هستند. لازم نیست این اسباب بازی ها را دور بریزید. با کمی خلاقیت در تزیین اسباب بازی کهنه و با کمک این آموزش یاد بگیرید چگونه با استفاده از چسب، رنگ، اکلیل و قلمو اسباب بازی های کهنه را شگفت انگیز کنید.

تزیین اسباب بازی کهنه با روش های جذاب و فوق العاده!

برای داشتن وسایل تزیینی یا اسباب بازی های خاص و جذاب، همیشه داخل فروشگاه ها جستجو نکنید، گاهی به انبار وسایل قدیمی منزل سر بزنید. آنجا وسایل زیادی برای استفاده دوباره وجود دارد.

حال خبرنگاران به شما نشان می دهد چگونه با استفاده از اسباب بازی های قدیمی بچه ها، یک اثر هنری فوق العاده خلق کنید. پس در این بخش مرحله به مرحله تزیین حشرات پلاستیکی کهنه شده با استفاده از رنگ، اکلیل قلمو و چسب را یاد بگیرید.

وسایل لازم برای تزیین اسباب بازی کهنه حشرات

  • اسباب بازی حشرات پلاستیکی
  • فیبر چوبی به شکل قلب (می توانید از مقوای ضخیم هم استفاده کنید و آن را به شکل قلب برش دهید)
  • میله چوب باریک
  • مته برقی
  • چسب چوب
  • قلمو مناسب
  • رنگ گواش
  • اسپری رنگ
  • میخ و چکش
  • اکلیل با دانه های ریز و درشت در رنگ های مختلف

روش تزیین اسباب بازی های کهنه شده

1- اسباب بازی های کهنه را بردارید و روی آن را با الکل و پنبه خوب تمیز کنید. باید گرد و غبار و لکه های چرب از روی آن برداشته شوند.

توجه: برای درست کردن کاردستی که اینجا آموزش داده شده است، نیاز به حشرات پلاستیکی بزرگ دارید. اما با کمی خلاقیت می توانید از سایر اسباب بازی های پلاستیکی و کهنه نیز برای این کار استفاده کنید.

2- با اسپری رنگ، هر کدام از اسباب بازی های پلاستیکی را به شکل دلخواه رنگ کنید. دور تا دور حشرات مصنوعی را خوب رنگ بزنید و صبر کنید تا رنگ روی آن کاملا خشک شود.

3- زیر حشره پلاستیکی با مته برقی یک سوراخ کوچک به اندازه دایره میله چوبی ایجاد نمایید.

4- سه سانتی متر از میله چوبی را ببرید و زیر حشره داخل سوراخی که با مته ایجاد کرده بودید فرو کنید. باید از اندازه بودن میله با سوراخ زیر حشره مطمئن شوید.

5- صفحه قلب چوبی را بردارید و از زیر، در یک نقطه دلخواه، یک میخ بزنید. سر تیز میخ باید روی قلب چوبی قرار بگیرد.

6- پایانی میله چوبی سه سانتی متری را چسب چوب بزنید.

7- میله چوبی را روی قلب چوبی در جایی که میخ را زده بودید، قرار دهید سپس با چکش میله چوبی را روی میخ محکم کنید.

8- حالا باید کار تزیین حشرات پلاستیکی را آغاز کنید. ابتدا روی یک قسمت از بدن حشره چسب چوب بزنید و اکلیل را روی چسب چوب بپاشید. صبر کنید تا چسب و اکلیل روی بدن حشره آبی خشک شود.

9- با استفاده از قلمو و رنگ های گواش، بدن و دست و پای حشره آبی را رنگ آمیزی کنید.

همچنین بخوانید: آموزش دوخت عروسک روسی با الگو

10- حشره قرمز را با اکلیل طلایی جذاب کنید، سپس با رنگ سفید و قلمو روی بدن آن قلب های کوچک سفید بکشید. دست و سر حشره قرمز را هم با نقطه ها و خط های سفید تزیین کنید.

11- لبه های قلب چوبی را می توانید با قلمو و گواش سفید نقاشی کنید. سپس حشره را از سوراخ زیر آن روی میله چوبی که روی قلب قرار گرفته است وصل کنید.

12- کار تزیین حشره آبی را هم تمام کنید و این حشره پلاستیکی قشنگ را روی یک قلب چوبی قرمز رنگ قرار دهید.

13- برای تزیین حشره صورتی بالدار می توانید از خلاقیت ذهن خود استفاده کنید و یا از رنگ آمیزی و تزیینی که در تصویر زیر آمده است، ایده بگیرید.

14- کار رنگ آمیزی و تزیین حشرات پلاستیکی به پایان رسید. به همین راحتی می توانید اسباب بازی های کهنه را حتی بهتر از روز اول تزیین کنید و لذت ببرید.

همچنین بخوانید: با جوراب های قدیمی خود خرگوش های عروسکی بسازید!

برگرفته از:

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: setare.com
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1914

به "تزیین اسباب بازی کهنه با روش های جذاب و فوق العاده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزیین اسباب بازی کهنه با روش های جذاب و فوق العاده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید