آنالیز اجرای سند ارتقا شرایط زنان و خانواده استان ها

به گزارش راوه بلاگ، تهران (پانا) - در نشست ویدئو کنفرانسی مدیران کل امور بانوان استانداری ها با معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، چگونگی پیشرفت و اجرای برنامه های سند ارتقا شرایط زنان و خانواده 31 استان مصوب شورای برنامه ریزی و توسعه استانی، آنالیز شد.

آنالیز اجرای سند ارتقا شرایط زنان و خانواده استان ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، در این جلسه همچنین ارایه توضیحات لازم در مورد سامانه رصد و پایش شرایط زنان و خانواده استان ها و اقدامات اجرا شده در حوزه شاخص های عدالت جنسیتی و شاخص های خانواده و گفت وگو در مورد طرح های ملی معاونت که در استان ها اجرا می گردد، انجام شد.

معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در این جلسه تاکید نمود: هدف ما به نتیجه رساندن تکالیف و سیاست های ابلاغ شده، با وجود تمام سختی ها و مسائل پیش رو است و کندی و تاخیر در این کار قابل توجیه نیست.

وی با بیان اینکه جنگ مالی، جنگ روانی و محدودیت های ناشی از کرونا نباید موجب تعلل و کوتاهی در هدف گذاری هایمان گردد، اضافه نمود: برنامه های اصلی ما در زمینه تحقق عدالت جنسیتی، ارتقاء و بهبود شرایط زنان و خانواده، توان افزایی زنان روستایی، توان افزایی سازمان های مردم نهاد و سایر موارد اعلام شده، باید به نتیجه و انتها برسد.

ابتکار همچنین پیوست رسانه ای و مستند سازی را دو امر مهم در این زمینه دانست.

زهرا جواهریان، معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان وخانواده نیز با اشاره به تخصیص اعتبار به همه استان ها برای اجرایی شدن برنامه ارتقا شرایط زنان و خانواده، گفت: اینکار در مرحله موافقتنامه با سازمان برنامه و بودجه است.

وی گفـت: یک بخش از هشت بخش سامانه رصد و پایش شرایط زنان و خانواده به برنامه سند ارتقا شرایط زنان و خانواده استان ها اختصاص دارد که با ارایه نام کاربری و رمز عبور به نمایندگان معرفی شده توسط مدیران امور بانوان استان ها قابل بارگزاری اطلاعات و گزارش ها می گردد.

جواهریان همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی پروژه نویسی برای 2000 سازمان مردم نهاد در آینده نزدیک به صورت مجازی یاد کرد و اضافه نمود: به زودی از مدیران استان ها درخواست می گردد که سمن ها را برای شرکت در این دوره معرفی نمایند.

در این جلسه گزارش های مدیران کل امور بانوان 5 استان زنجان، قزوین، مازندران، خراسان رضوی و مرکزی در مورد پیشرفت و اجرایی شدن سند شرایط زنان و خانواده این استان ها ارائه شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1674

به "آنالیز اجرای سند ارتقا شرایط زنان و خانواده استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز اجرای سند ارتقا شرایط زنان و خانواده استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید