ایرانی های مقیم چین مبتلا به کرونا نیستند

به گزارش راوه بلاگ، کشاورززاده گفت: دولت چین قبل از سوار شدن به هواپیما آزمایش های لازم را انجام داده و هیچ یک از دانشجوبان مبتلا به کرونا نیستند.

ایرانی های مقیم چین مبتلا به کرونا نیستند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار محمد کشاورز زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن در گفت وگویی اظهار کرد: تعداد 56 نفر از ایرانیان مقیم چین که اکثرا دانشجو هستند از طریق یک شرکت هواپیمایی داخلی به کشورمان بر می گردند.

او اضافه کرد: هیچ یک از ایرانیان مقیم ووهان چین مبتلا به بیماری کرونا نیستند و دولت چین برای اطمینان از این موضوع قبل از سوار شدن به هواپیما تمام آزمایش های لازم را انجام داده است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین اعلام کرد: تا به امروز هیچ کدام از هموطنان در کشور چین مبتلا به بیماری کرونا نیستند و ایرانیانی که با یک پرواز اختصاصی به کشور برمی گردند در یک محل خاص جهت اطمینان بیشتر از سلامتی شان قرنطینه می شوند.

او ادامه داد: کشور در زمینه پیشگیری از بروز بیماری کرونا اقدامات سختگیرانه ای را انجام داده است و سازمان بهداشت جهانی نیز کار های خوبی برای مبارزه با این عارضه انجام داده است.

دانشجویان مقیم چین از پای پرواز به محل قرنطینه منتقل شوند

کشاورززاده با اشاره به کاهش تعداد دانشجویان ایرانی مقیم چین به ایران اضافه کرد: علت کاهش تعداد دانشجویانی که در پرواز اختصاصی به کشور باز می گردند فقط انصراف ان ها از بازگشت در لحطات آخر است؛ ما تمامی امکانات را برای این دانشجویان در نظرگرفته بودیم.

او گفت: در خال دانشجویانی از کشور های مختلف مانند پاکستان در شهر ووهان زندگی می نمایند و این مکان را تخلیه نکرده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 199

به "ایرانی های مقیم چین مبتلا به کرونا نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانی های مقیم چین مبتلا به کرونا نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید