انواع روش های مهاجرت به کانادا

به گزارش راوه بلاگ، کانادا کشوری وسیع و میزبان مناسبی برای بسیاری از مهاجران از سراسر دنیا است و به همین دلیل بسیاری از فرهنگ ها و ادیان مختلف به راحتی در کنار یکدیگر، این جامعه چند فرهنگی را پدید آوردند. از دیگر دلایل محبوبیت می توان اقتصاد خوب و رو به پیشرفت، سیستم آموزشی عالی، امنیت بالا، تنوع فرهنگی، تنوع اقلیمی، سیستم خدمات درمانی مناسب و ده ها دلیل دیگر اعلام کرد.

انواع روش های مهاجرت به کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزا مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

در اینجا قصد داریم راه های مهاجرت و اخذ ویزای تضمینی کانادا، این کشور زیبا را به طور مختصر بیان کنیم.

مهاجرت تحصیلی

اگر شما علاقه به ادامه تحصیلات در خارج از ایران دارید یکی از بهترین کشورها برای شما میتواند کانادا باشد. سیستم آموزشی مناسب و امکان اخذ بورسیه تحصیلی به خصوص در مقطع دکترا و همچنین امکان اخذ ویزای دائم بعد از تحصیل، این گزینه را برای شما به یکی از مناسب ترین کشور ها تبدیل می نماید.

اخذ تضمینی ویزای تحصیلی کانادا

در این روش شما می بایست شرایط زیر را داشته باشید:

مدرک تحصیلی معتبر

نمره مناسب آزمون آیلتس که ممکن است برای هر دانشگاه متفاوت باشد

دعوت نامه یا نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر در کانادا

گواهی سلامت پزشکی

تمکن اقتصادی برای گذراندن زندگی و خرج تحصیل در کانادا

مهاجرت کاری

اگر شما دارای تخصص و یا مهارت خاصی هستید این روش می تواند یکی از بهترین روش های مهاجرت شما به کانادا باشد

در این سیستم که با توجه به مهارت و شرایط شما مانند سن، نمره آزمون آیلتس یا آزمون زبان فرانسه، سابقه کاری، میزان تحصیلات، داشتن پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کانادایی و یا دیگر شرایط به شما امتیاز میدهند و حداقل امتیاز شما می بایست 67 از 100 باشد.

یکی از شرایط اصلی این روش وابسته به مهارت و یا رشته تحصیلی شما است که باید در لیست شغل ها و یا تخصص مورد احتیاج استان مورد نظرتان وجود داشته باشد.

ویزای کار و مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت اسپانسرشیپ

اگر شما بالای 18 سال دارید و همچنین مقیم و یا سیتیزن کانادا باشید می توانید اسپانسر فامیل های درجه یک خود شوید و برای آنها اقامت دائم دریافت کنید. این افراد شامل پدر، مادر، پدر عظیم، مادرعظیم، همسرو فرزندان شماست که البته شما باید تمکن اقتصادی که مورد تایید کانادا برای اسپانسر شدن را داشته باشید و به این منظور حداقل درآمد شما در سه سال گذشته در کانادا مورد آنالیز قرار میگیرد و با توجه به تعداد افرادی که میخواهید اسپانسر آنها شوید و موقعیت شما این حداقل درآمد مورد احتیاج متفاوت خواهد بود.

شما می بایست در این روش تعهد دهید تمام هزینه های زندگی فرد مورد نظر را به عهده خواهید گرفت و از دولت بابت این منظور کمکی دریافت نخواهید کرد.

اسپانسرشیپ والدین

ویزای توریستی

برای سفر به کانادا به دلایل مختلف از جمله ملاقات خانواده یا مسافرت تفریحی و یا غیره به ویزای توریستی کانادا احتیاج خواهید داشت. این نوع ویزای موقتی یکی از متداول ترین و پر متقاضی ترین ویزا برای کانادا محسوب می گردد ولی با داشتن این نوع ویزا شما اجازه کار یا اقامت دائم در خاک کانادا را ندارید.

ویزای سینگل کانادا:

با داشتن این نوع ویزا فقط مجاز به یک بار سفر به کانادا هستید.

ویزای مولتیپل(چند بار ورود) کانادا:

در این نوع ویزا حداکثر زمان اعتبار ویزای شما به مدت 10 سال و یا مدت زمان اعتبار پاسپورت (اعتبار پاسپورت ایران پنج سال است) می باشد. ولی بعد از هر بار ورود حداکثر به مدت 6 ماه میتوانید در خاک کانادا بمانید.

سوپر ویزای کانادا:

این نوع ویزا که مخصوص والدین و یا پدرعظیم و مادرعظیم افراد مقیم کانادا می باشد و میتوان حداکثر به مدت دو سال و بدون خروج در کانادا بمانند و دفعات بیشتری تا زمان اعتبار ویزا به کانادا سفر نمایند.

انواع ویزای توریستی

مهاجرت به وسیله سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در کانادا یکی از روش های مهاجرتی آسان اما گران تر از بقیه روش ها می باشد. در این روش که مقدار سرمایه مورد احتیاج در هر استان متفاوت می باشد و هر ساله با توجه به تغییر قوانین مهاجرتی افزایش یا کاهش می یابد ولی میتواند یک روش مهاجرت راحت و مناسب افرادی که تمکن اقتصادی کافی داشته باشند.

از سال 2018 به بعد با سرمایه گذاری پنج ساله 1.2 میلیون دلار و ثابت کردن پشتوانه اقتصادی 2 میلیون دلاری میتوانید به وسیله برنامه استانی کبک اقامت دائم دریافت کنید و البته بعد از پنج سال این مبلغ 1.2 میلیون دلار بدون هیچ گونه سودی به شما بازگردانده می گردد.

در کانادا موسسات اقتصادی وجود دارند که از شما مبلغی به اندازه 360 هزار دلار بابت حق الزحمه خود موسسات گرفته میگردد و به جای شما هزینه سرمایه را پرداخت می نماید.

مهاجرت به وسیله ازدواج

اگر شما با فردی که مقیم یا شهروند کانادا می باشد ازدواج کنید می توانید به راحتی اقامت کانادا را دریافت کنید اما می بایست اثبات کنید که این ازدواج واقعی است و برای اثبات این امر اداره مهاجرت کانادا با توجه به قوانین هر ساله تحقیقاتی راجع به مدت زمان ازدواج و یا مشارکت شما در مدیریت خانه مانند حساب بانکی و غیره می نمایند و مامور اداره مهاجرت درباره واقعی بودن یا نبودن ازدواج شما تصمیم می گیرد.

مهاجرت به کانادا به وسیله ازدواج

در این مقاله در خصوص راه ها و روش های مختلف برای مهاجرت به کانادا و انواع ویزا شرح داده شد مسلماً در این راه شما احتیاجمند مشاوره بیشتر و هدایت برای اخذ ویزا متناسب با هدف و انگیزه خود هستید که نیلاگشت الهیه در اینجا سعی دارد به شما کمک کند و برای شما ویزای کانادا را اخذ کنیم و همچنین در جهت پیکاب ویزای کانادا شما را کمک نموده و از مطمئن ترین روش ها برای شما امکان زندگی و یا کار و تحصیل در این کشور زیبا و محبوب را فراهم کنیم.

منبع: مجله سفر
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 791

به "انواع روش های مهاجرت به کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "انواع روش های مهاجرت به کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع روش های مهاجرت به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید