انفعال هیات مدیره پرسپولیس و پول هایی که به کالدرون نرسید!

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تعطیلات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از شنبه هفته آینده آغاز می شود که پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی با شدیدترین مسائل مالی دست و پنجه نرم می کند. سرخ ها با توجه به تاریخ سررسید پرداختی به اعضای تیم و همچنین مطالبات باقیمانده از فصل گذشته با مسائل فراوان دست و پنجه نرم می کنند.

انفعال هیات مدیره پرسپولیس و پول هایی که به کالدرون نرسید!

پرداخت طلب 420 هزار دلاری کالدرون، طلب 320 هزار دلاری به بشار رسن و عقب افتادن 126 هزار دلار از قرارداد فصل جاری بوژیدار رادشوویچ تنها بخشی از بدهی های پرسپولیس است. باشگاهی که کنندگان خود را به زاگرب کرواسی فرستاده است تا رقم مطالبه یک میلیون یورویی برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش در مدت زمان حضورشان در پرسپولیس را کاهش دهند و بتوانند یکی از سنگین ترین پرونده های خود در کمیته انضباطی فیفا را ختم به خیر کنند.

سرخ ها باید 20 درصد دیگر از قراردادهای فصل جاری بازیکنان تیم را نیز پرداخت کنند. بازیکنانی که همچنان اصرار به دریافت طلب فصل گذشته خود بابت قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام فوتبال ایران هستند.

پرسپولیس در حالی با بدهی های اینچنینی دست و پنجه نرم می کند که محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس طرح های مالی خود را به هیات مدیره ارائه داده است تا درآمدزایی ایجاد کند.

طرح هایی که تفاوت آنچنانی با گذشته ندارد و بیشتر قرار است از جیب هوادار تامین شود اما نکته اینجاست که هیات مدیره پرسپولیس نیز هیچگونه فرآیند مشخصی برای تامین منابع مالی لازم را برای پرداخت پول به طلبکاران ایجاد نکرده است.

در واقع انصاریفرد که هنوز هم عضو هیات مدیره پرسپولیس نشده است بار دیگر با عدم همخوانی با سیاست های هیات مدیره روبرو شده است تا پرسپولیس با چالش مدیریتی هم دست و پنجه نرم کند.

طبق ادعای مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه های اخیر خود حامیان مالی جدید این باشگاه توانسته اند بخش قابل توجهی از مبالغ قراردادهای فصل جاری را پرداخت کنند. اسپانسرهایی که در دوره مدیرعاملی انصاریفرد با پرسپولیس قرارداد بسته اند. حامیان مالی اصلی پرسپولیس نیز طبق قرارداد تا به امروز به پرسپولیس پول خوبی را پرداخت کرده اند اما این بخش قابل توجهی از این پول در ابتدای فصل به پرسپولیس تزریق شد که انصاریفرد مدیرعامل نبوده است.

جالب اینکه کالدرون در دوره مدیرعاملی ایرج عرب به پرسپولیس آمد اما تمام دریافتی های اندک خود را در دوران انصاریفرد داشته است که نشان می دهد پولی بابت این مربی در ابتدای فصل به وی پرداخت نشده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 213

به "انفعال هیات مدیره پرسپولیس و پول هایی که به کالدرون نرسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفعال هیات مدیره پرسپولیس و پول هایی که به کالدرون نرسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید