اول محروم شویم سپس پرداخت می کنیم، بی خبری از محکومیت های سنگین تر

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران، عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی پیشین پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر سبب شد تا سرخ ها با محکومیت نزدیک به دو میلیون یورویی در پرونده شکایت های برانکو ایوانکوویچ، زلاتکو ایوانکوویچ، مارکو استیلینوویچ، ایگور پانادیچ، ماریو بودیمیر، تادئو و فرناندو گابریل و نیلسون کوره آ روبرو شوند.

اول محروم شویم سپس پرداخت می کنیم، بی خبری از محکومیت های سنگین تر

سرخ ها در پرونده عجیب فرناندو گابریل به جای اینکه اصل پول را به خود این بازیکن بدهند در اختیار نماینده قانونی اش در دوران مدیرعاملی علی اکبر طاهری قرار دادند تا این بازیکن دوباره مدعی شده و به همان اندازه از سرخ ها باز هم پول طلب کند. پولی که بالاخره قسط آخر آن با مکاتبات بین سرخ ها با فدراسیون جهانی فوتبال توسط فیفا پرداخت شد.

این اتفاق برای نیلسون دروازه بان پیشین برزیلی سرخ ها نیز افتاد تا فیفا نسبت به پرداخت آن از منبع درآمدهای باشگاه پرسپولیس بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی 2018 روسیه اقدام کند.

پرسپولیس که حدود 600 هزار دلار در فیفا طلبکار بود برای پرداخت پول به سایر طلبکاران خود که حکم اولیه کمیته انضباطی فیفا را داشته اند اقدامی کاملاً متفاوت انجام داد.

سرخ ها برای اینکه فرصت لازم برای فراهم کردن پول داشته باشند نسبت به محکومیت های واضح خود شکایت مجدد کردند تا با پرداخت پول به دادگاه بین المللی ورزش (CAS) بتوانند منابع اقتصادی لازم را فراهم نمایند.

مدیران باشگاه پرسپولیس در حالی مدعی مصاحبه با برانکو ایوانکوویچ هستند که وی یک میلیون و پنجاه هزار یورو بعلاوه پنج درصد از این پول به عنوان سود درخواست نموده است. ضمن اینکه سرمربی سابق کروات این باشگاه هرگونه مصاحبه با سرخ ها را برای توافق، تکذیب نموده است.

همچنین پرسپولیس در حالی منتظر تأیید حکم محکومیت خود در قبال پرونده ماریو بودیمیر است که در صورت تأیید حکم اولیه فیفا توسط دادگاه CAS علاوه بر پرداخت 475 هزار یورو به این مهاجم از حضور در سه پنجره آینده نقل و انتقالاتی نیز محروم می گردد.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس بدون اینکه توجهی به فرصت محدود سرخ ها برای پرداخت پول به طلبکاران خود داشته باشد منتظر حکم نهایی است تا بدهی خود را به همراه جریمه هایی که نزدیک به 250 هزار دلار است بدهد تا مانع از محرومیت این باشگاه در پنجره های نقل و انتقالاتی گردد.

رسول پناه بی خبر از اینکه دادگاه CAS می تواند محکومیت پرسپولیس را سنگین تر هم کند و هیچ بعید نیست تیمی که در کورس قهرمانی رقابت های لیگ برتر قرار گرفته است با خطر کسر امتیاز نیز روبرو گردد.

سیاستی عجیب که می تواند تبعات سنگینی را برای سرخ ها به همراه داشته باشد و این تیم را پس از چندین سال موفقیت در فوتبال باشگاهی ایران و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان 2018 آسیا با مسئله ای عظیم روبرو کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 995

به "اول محروم شویم سپس پرداخت می کنیم، بی خبری از محکومیت های سنگین تر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اول محروم شویم سپس پرداخت می کنیم، بی خبری از محکومیت های سنگین تر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید