استفاده از هوش مصنوعی و متاورس در سیستم آموزشی کشور

به گزارش راوه بلاگ، مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: در بخش کالبدی فضای آموزش تمرکز بر استفاده از طرح ها در حوزه معماری مدارس، مدیریت سبز مدارس و استفاده از تکنولوژی نوآور است که مهلت ارسال این طرح ها تا31 شهریور است.

استفاده از هوش مصنوعی و متاورس در سیستم آموزشی کشور

محمد ترکمانه گفت: رویداد مدارس آینده با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حال برگزاری است، این رویداد بر استفاده از ظرفیت های نوین و نوآوری ها در فضای کالبدی آموزش و معماری و ساخت مدارس آموزشی متمرکز است.

وی گفت: در بخش تجهیزات و فناوری، طرح ها شامل، استفاده از سامانه های مبتنی از اینترنت اشیاء، آزمایشگاه های مجازی مدارس، شبیه ساز ها، فضای متاورس، سیستم های نوین آموزشی برای بچه ها، استفاده از نوآوری ها و هوش مصنوعی است.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: در بخش کالبدی فضای آموزش تمرکز بر استفاده از طرح ها و نوآوری ها در حوزه معماری مدارس، مدیریت سبز مدارس، ساخت و استفاده از تکنولوژی نوآور و نوین است، که تا 31 شهریور عزیزان می توانند طرح های خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند که پس از ارزیابی آن از طریق هیئت داوران انتخاب و طرح های برتر از طریق بنیاد برکت حمایت می شوند و برای اجرای آن در 31 استان کشور با مشارکت سازمان نوسازی اقدام خواهد شد.

ترکمانه در انتها گفت: بیشتر کشور های دنیا در حال استفاده از هوش مصنوعی و متاورس هستند و ما نمی توانیم از این راستا عقب بمانیم، بنابراین باید با توجه به فضای آموزشی کشور، ایده های هوشمند کمک آموزشی برای برقراری عدالت در سراسر کشور را داشته باشیم.

خبرنگاران اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مرداد 1401 بروزرسانی: 25 مرداد 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2925

به "استفاده از هوش مصنوعی و متاورس در سیستم آموزشی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از هوش مصنوعی و متاورس در سیستم آموزشی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید