اجرای 16 نمایش در محوطه باز تئاتر شهر از امروز

به گزارش راوه بلاگ، فاطمه عسگری نیا- خبرنگار: معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 11 از اجرای 5نمایش خیابانی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در پهنه فرهنگی و هنری رودکی اطلاع داد.

اجرای 16 نمایش در محوطه باز تئاتر شهر از امروز

محمد جواد رشیدی با اعلام این خبر در گفت ­وگو با خبرنگار خبرنگاران محله گفت: در راستای تفاهم نامه منعقد شده بین شهرداری منطقه 11 و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور اجرای برنامه های هنری مناسبتی در پهنه رودکی به مناسبت گرامی­داشت هفته وحدت، اجرای ویژه برنامه های نمایشی تهیه شده به همین مناسبت، از عصر امروز سه شنبه 21 آبان­ماه در محوطه تئاتر شهر شروع خواهد شد.

او اضافه کرد: نمایش های این سه نفر، مستاجر، وجدان بیدار، قاب ها و پاشنه آشیل در طول 3 روز، از 21 تا 24 آبان­ماه در محوطه تئاتر شهر اجرا خواهند شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 11 یادآور شد: عصر روز سه شنبه از ساعت 16، نمایش های این سه نفر و مستاجر اجرا می­ شوند و عصر روز چهارشنبه علاقه ­مندان می ­توانند از ساعت 15 به تماشای نمایش های این سه نفر، وجدان بیدار، مستأجر، قاب ها و پاشنه آشیل بنشینند.

به گفته رشیدی، پاشنه آشیل، قاب ها، وجدان بیدار، این سه نفر و مستأجر هم اجراهای روز 5شنبه را شامل می­ شوند و در روز آدینه نیز محوطه تئاتر شهر از ساعت15:30 میزبان اجرای نمایشنامه ­های پاشنه آشیل، قاب ها، وجدان بیدار و این سه نفر خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 58

به "اجرای 16 نمایش در محوطه باز تئاتر شهر از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 16 نمایش در محوطه باز تئاتر شهر از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید