شروع به کار ناوگان ویژه بانوان در پُرمسافرترین خط اتوبوسرانی تهران

به گزارش راوه بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از شروع به کار ناوگان ویژه بانوان در پُرمسافرترین خط اتوبوسرانی تهران اطلاع داد.

شروع به کار ناوگان ویژه بانوان در پُرمسافرترین خط اتوبوسرانی تهران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمود ترفع گفت: ناوگان ویژه بانوان شامل 10 دستگاه اتوبوس جدید اختصاصی برای بانوان در خط 7 بی آر تی در امتداد خیابان حضرت، ولی عصر (عج) به عنوان یکی از دو خط پُرمسافر و پُرتردد اتوبوسرانی تهران شروع به کار نموده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اضافه کرد:علاوه بر این، 10 دستگاه مینی بوس جدید نیز در این خط پیش بینی شده که نسبت به جا به جایی اختصاصی بانوان یا آقایان با توجه به تعداد مسافران در ایستگاه ها اقدام می نمایند.

وی با بیان اینکه اتوبوس ها و مینی بوس های جدید، علاوه بر یاری به رعایت فاصله گذاری، در افزایش آرامش و راحتی بانوان نیز موثر است، گفت: ورود ناوگان ویژه بانوان و جابه جایی بخشی از مسافران این خط پُرتراکم توسط آن، در کاهش تعداد مسافرانی که از هر دستگاه اتوبوس استفاده می نمایند نیز مؤثر است.

وی با اشاره به این که اتوبوس ها و مینی بوس ها در ساعات اوج تردد صبحگاهی و عصرگاهی فعالیت می نمایند، اضافه کرد: ناوگان ویژه بانوان در توزیع مسافران و کاستن از حجم آن در ایستگاه ها و کاهش تراکم مسافر در ساعات پیک، مؤثر بوده و تا زمانی که به خدمات این اتوبوس ها و مینی بوس ها احتیاج باشد و شهروندان از این طرح استقبال نمایند، آن ها به خدمات رسانی خود ادامه می دهند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر این که بانوان، بخش قابل توجهی از مسافران ناوگان اتوبوسرانی تهران را تشکیل می دهند و در جهت آسایش و رفاه حال عموم شهروندان از هیچ کوشش و کوششی فروگذار نمی کنیم، گفت: بانوان برای استفاده از این اتوبوس ها و مینی بوس ها و نیز آقایانی که از این مینی بوس ها استفاده می نمایند، نباید کرایه اضافه تر یا هزینه جداگانه ای پرداخت نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1902

به "شروع به کار ناوگان ویژه بانوان در پُرمسافرترین خط اتوبوسرانی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار ناوگان ویژه بانوان در پُرمسافرترین خط اتوبوسرانی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید