آزمون کارآموزی وکالت امروز هشتم آذرماه 98 برگزار می گردد

به گزارش راوه بلاگ، آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری ایران سال 98 صبح امروز آدینه 8 آذرماه برگزار خواهد شد.

آزمون کارآموزی وکالت امروز هشتم آذرماه 98 برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مطابق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، صبح امروز آدینه هشتم آذرماه 98 آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری ایران سال 98 در 25 شهرستان برگزار خواهد شد. برگزار خواهد شد.

تذکر های مهم

1-در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

2- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

3-در های ورودی ِحوزه های امتحانی راس ساعت 8:00 (هشت صبح) بسته خواهد شد و لذا به داوطلبان توصیه می شود قبل از بسته شدن در های ورودی در جلسه آزمون حاضر باشند. آغاز فرآیند برگزاری آزمون راس ساعت 8:30 (هشت و سی دقیقه صبح) خواهد بود؛ لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درِ سالن های امتحانی به حوزه آزمون ممانعت بعمل خواهد آمد.

4- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، بی سیم، جزوه، کتاب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند.

5- رد و بدل کردن هرنوع وسیله از قبیل: (اتوماتیک، خودنویس، روان نویس، مداد، مداد پاک کن و ...) در جلسه آزمون در حکم تقلّب بوده و طبق ضوابط رفتار خواهد شد.

6- خارج کردن ملزومات آزمون (پاسخنامه، کارت شرکت در آزمون و یا دفترچه سوالات) از جلسه آزمون تخلف محسوب می شود و با داوطلبانی که اقدام به این تخلف نمایند طبق ضوابط رفتار خواهد شد.

7- همراه داشتن هر گونه وسیله غیرمجاز از قبیل: وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند و یا دستبند هوشمند، جزوه، کتاب، هر گونه نُت و یادداشت، ماشین حساب و نظایر آن در جلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری موجب محرومیت از گزینش در آزمون می شود.

8- مخدوش و پاره کردن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می شود و با داوطلبان متخلّف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون های سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

9-داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آن ها ضروری است، حداکثر تا 14 آذرماه به وسیله سیستم پاسخگویی اینترنتی با این سازمان مکاتبه نمایند. بدیهی است درخواست های واصله بعد از تاریخ فوق قابل آنالیز و پیگیری نخواهد بود.

10-نظر به حساسیت آزمون اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری سال 1398، مقتضی است صرفاً کلیه اخبار واطلاعات مرتبط با تخلف وتقلب درآزمون بادشده را با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org (قسمت گزارش تخلف درآزمون ها) و یاصندوق پست الکترونیکی (ایمیل) به نشانی [email protected] و یا شماره تلفن های 2- 02636182151 به اداره کل حراست وحفاظت آزمون های این سازمان منعکس نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 93

به "آزمون کارآموزی وکالت امروز هشتم آذرماه 98 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون کارآموزی وکالت امروز هشتم آذرماه 98 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید