آخرین شرایط ترافیکی جاده ها، کاهش 11.7 درصدی تردد

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران، آخرین شرایط ترافیکی در محورهای برون شهری نشان می دهد که قم - تهران عوارضی و عوارضی تهران - قم با ترافیک سنگین و فشم - تهران، دماوند-گیلاوند، پاکدشت - تهران و تهران - پاکدشت با ترافیک نیمه سنگین روبرو است.

آخرین شرایط ترافیکی جاده ها، کاهش 11.7 درصدی تردد

در استان مازندران هم محورهای گزنک - پلور، ساری - قائمشهر، چالوس - مرزن آباد، مرزن آباد - کرج و بابل - آمل (بزرگراه) هم با ترافیک نیمه سنگینی روبرو است. در استان البرز محورهای آزادراه کرج - قزوین(ترمینال کلانتری)، کرج-چالوس(سد کرج)، آزادراه قزوین-کرج(ترمینال کلانتری)، چالوس-کرج(سد کرج)، آزادراه کرج - تهران پل کلاک و آزادراه قزوین - کرج (گلشهر) با ترافیک نیمه سنگین روبرو است.

براین اساس در استان گیلان، ضیابر - فومن، فومن - سراوان، پونل-ضیابر، آستارا - اردبیل، رودبار - منجیل، منجیل - رودبار و رشت - امامزاده هاشم با ترافیک نیمه سنگین روبرو شده است.

کاهش 11.7 درصدی تردد در 24 ساعت گذشته

بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و سامانه های هوشمند تردد شمار بر خط در حال حاضر به استثنای جاده های مسدود و دارای محدودیت ترافیکی ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1531 ترددشمار فعال درمحورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 11.7 درصد کاهش را نشان می دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13 درصد، اوج تردد بین ساعات 19 الی 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

پرترددترین جاده های کشور در 24 ساعت گذشته

آزادراه کرج-تهران، آزادراه تهران-کرج، آزادراه کرج-قزوین، آزادراه قزوین-کرج، آزادراه تهران-قم، آزادراه قم-تهران، آزادراه ساوه- تهران، آزادراه تهران-ساوه، محور تهران-شهریار و محور شهریار-تهران، جهت پاکدشت-تهران و تهران-پاکدشت، محور های تهران-شهریار، محور ساری-قائم شهر و محور کرج-ماهدشت در 24 ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشته اند.

ممنوعیت تردد به تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه

در محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان به دلیل مداخله با ترافیک شهری و تردد در جاذبه های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از جهت فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملان فرآورده های نفتی ممنوع و جهت جایگزین محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت معرفی می گردد؛ تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق بلامانع است.

محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده ای

آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین (باند جنوبی) مقطع واقع در استان البرز تا 24 شهریور روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 9 الی 15 به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، آدینه و ایام تعطیلات رسمی و رو ز 20 مرداد به دلیل اجرای عملیات درزگیری و روکش آسفالت، حدفاصل پل حصارک تا تیر 200 تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.

آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین (باند شمالی) مقطع واقع در استان البرز تا 24 شهریور روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 23:30 تا 4:30 به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، آدینه و ایام تعطیلات رسمی و روز 20 مرداد به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل تیر 200 تا پل حصارک تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.

آزادراه تهران ـ قم تا روز 31 شهریور ماه 94 روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 الی 18 به غیر از روزهای پنجشنبه، آدینه و بعد از ظهر روز سه شنبه به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی حدفاصل پل نعلبندان تا عوارضی تهران، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم جهت) همزمان با اجرای عملیات، انجام می گردد.

آزادراه تهران ـ قم از مورخ 13 تیر تا 20 شهریور ماه 94 روزهای شنبه تا چهار شنبه هر هفته از ساعت 9 الی 16 به غیر از روزهای پنجشنبه، آدینه و بعد ازظهر روز سه شنبه، ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم جهت) همزمان با اجرای عملیات، انجام می گردد.

در آزادراه تهران ـ قم و بالعکس تا سرانجام سال 94 تردد هرگونه وانت بار، حدفاصل پل شهید کاظمی (آزادگان) تا خروجی حسن آباد و بالعکس ممنوع است؛ تردد از محورهای قدیم تهران-قم و احمدآباد مستوفی انجام می گردد.

ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده ای

در محور هراز تونل جدید گردنه امامزاده هاشم واقع در استان های تهران و مازندران از پنجم مهر تا 30 مهرماه 94 به دلیل اجرای عملیات کارگاهی و ایمن سازی تونل مسدود و تردد به صورت رفت و برگشت از گردنه امامزاده هاشم و محورهای فیروزکوه و کندوان انجام می گردد.

محور میانه-زنجان واقع در استان آذربایجان شرقی تا 29 شهریور 94 ساعت 7 الی 20:20 به دلیل اجرای عملیات سرامیک دیواره تونل حدفاصل کیلومتر 10 تا 11 مسدود و تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر تونل انجام می گردد.

بزرگراه تهران ـ فیروزکوه واقع در استان تهران روزهای شنبه تا چهار شنبه هر هفته از ساعت 8 الی 18 به غیر از روزهای پنجشنبه، آدینه و ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حدفاصل آبسرد تا پل شلمبه تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم جهت) همزمان با اجرای عملیات، انجام می گردد.

محور هراز روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 الی 18 به غیر از روزهای پنجشنبه، آدینه، بعد از ظهر روز سه شنبه و ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حدفاصل شهر آبعلی تا رستوران مرمر تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم جهت) همزمان با اجرای عملیات، انجام می گردد.

محور مشهد - چناران واقع در استان خراسان رضوی تا روز 30 شهریور 94 ساعت 7 الی 19 به دلیل اجرای عملیات درزگیری و لکه گیری حدفاصل کیلومتر 0 تا 32، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط از جاده دسترسی احداثی انجام می گردد.

در محور قدیم مشهد - باغچه واقع دراستان خراسان رضوی از مورخ 25 تیر لغایت 31 شهریور 94 ساعت 7 تا 17 به دلیل اجرای عملیات جدول گذاری حدفاصل کیلومتر صفر تا 3 تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می گردد.

آزادراه تبریز-زنجان واقع در استان آذربایجان شرقی تا روز 13 آبان ماه 94 ساعت 8 الی 18 به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حدفاصل کیلومتر 0 تا 100 تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می گردد.

مسافران می توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه ها و خلاصه آخرین شرایط جاده ها، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 396

به "آخرین شرایط ترافیکی جاده ها، کاهش 11.7 درصدی تردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط ترافیکی جاده ها، کاهش 11.7 درصدی تردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید