50 بیمارستان تهران فاقد ایمنی هستند

به گزارش راوه بلاگ، هر وقت که به ما اجازه بدهند اسامی بیمارستان های فاقد ایمنی را اعلام می کنیم.

50 بیمارستان تهران فاقد ایمنی هستند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رضا کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: شهر تهران 50 بیمارستان قدیمی دارد که بیش از 50 سال عمر دارند و فاقد شرایط ایمنی استاندارد هستند.

او در پاسخ به این سوال که نام این بیمارستان ها چیست؟ اظهار کرد: ملاحظاتی وجود دارد که نمی توانیم اسامی آن ها را اعلام کنیم، زیرا معرفی آن ها وضع را بدتر می کند و موجب تشویش اذهان مردم می شود. اما هر وقت که اجازه دهند ما اسامی آن ها را اعلام می کنیم.

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه اعلام اسامی این بیمارستان ها تبعات اجتماعی دارد، اظهار کرد: بیمارستان های زیادی مشکل سازه دارند، ولی ظاهرا از نگاه کسانی که نمی خواهند این بیمارستان ها معرفی شوند، هزینه حادثه کمتر از جان باختن مردم است.

کرمی ادامه داد: در بیشتر بیمارستان ها کپسول اکسیژن وجود دارد، اما پروتکل های تعمیر و نگهداری در مورد آن ها رعایت نمی شود، چنانچه بعد از 5 سال باید از کپسول های اکسیژن بازدید و رفع عیب شوند، ولی وقتی این کار انجام نمی شود حادثه رخ می دهد.

وی در پایان اظهار کرد: در هیچ جای کشور موضوع تعمیر و نگهداری رعایت نمی شود و همیشه صبر می شود تا ابتدا حادثه رخ دهد و سپس اقدام به رفع عیب آن کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1129

به "50 بیمارستان تهران فاقد ایمنی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 بیمارستان تهران فاقد ایمنی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید