42 درصد افراد واکسن ایرانی کرونا را به واکسن خارجی ترجیح می دهند

به گزارش راوه بلاگ، نتایج یک نظر سنجی در نمونه 1070 نفری نشان داده است که میزان ابتلای شاغلین به کرونا بیشتر است و 42 درصد افراد تزریق واکسن ایرانی کرونا را بر واکسن خارجی ترجیح می دهند

42 درصد افراد واکسن ایرانی کرونا را به واکسن خارجی ترجیح می دهند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مرکز افکارسنجی ایرانیان با نظرسنجی ای که از 1070 نفر از شهروندان ایرانی انجام داده است به این نتیجه رسیده که میزان ابتلا به ویروس کرونا در افراد شاغل بیش از افراد غیرشاغل بوده است؛ بر اساس این گزارش، میزان ابتلا به ویروس کرونا در افراد غیرشاغل 20.7 و در افراد شاغل 24.7 درصد بوده است.

از میان این 1070 نفر، 42.4 درصد افراداظهار نموده اند که ترجیح شان بر تزریق واکسن کرونای داخلی است؛ 39.6 درصد افراد استفاده از واکسن خارجی را ترجیح داده اند و 20.7 درصد افراد، نظری در این مورد نداشته اند.

در این آنالیز، راه های پیگیری اخبار مربوط به بیماری و کرونا و فراوری واکسن از سوی مردم، شامل پیگیری اخبار از اینستاگرام، واتس اپ، تلگرام، صداوسیما، شبکه های ماهواره ای، سایت های خبری و دوستان و آشنایان بوده است.

4.2 درصد از زنان و 4.7 درصد مردان اعلام نموده اند که اخبار مربوط به کرونا و واکسن آن را پیگیری نمی نمایند؛ حدود سه درصد زنان و مردان این اخبار را از دوستان و آشنایان پیگیری نموده اند؛ 10 درصد زنان و 8.8 درصد مردان اخبار کرونا را به وسیله اینستاگرام و 4.6 درصد زنان و 7.6 درصد مردان نیز این اخبار را به وسیله تلگرام پیگیری نموده اند. در این میان، بیشترین سهم پیگیری اخبار کرونا مربوط به پیگیری این اخبار از سوی صداوسیما بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1886

به "42 درصد افراد واکسن ایرانی کرونا را به واکسن خارجی ترجیح می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "42 درصد افراد واکسن ایرانی کرونا را به واکسن خارجی ترجیح می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید