گردشگری اردبیل برای سودآوری نیازمند نگاه فرابخشی است

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران، کریم حاجی زاده ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های حضور استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی باکو اضافه نمود: این استان از قابلیتهای بسیار بالایی در زمینه گردشگری برخوردار است، اما تا به امروز نگاه ملی به آن اعمال نشده است.

گردشگری اردبیل برای سودآوری نیازمند نگاه فرابخشی است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آفر کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی برنامه ریزی برای نگاه فرابخشی و تخصصی به ابن حوزه را ضروری برشمرد و ادامه داد: ، معرفی قابلیتها و کوشش برای زدودن تبلیغات منفی اجرا شده علیه کشورمان بسیار حایز اهمیت بوده و البته تحقق آن نیازمند برنامه ریزی منسجم در سطح استان و ملی است.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان معرفی صنایع دستی، طبیعت و آثار تاریخی، تاکید بر امنیت و سایر امکانات ارزان و سالم کشور و استان اردبیل به کشورهای همسایه و سایر کشورهای دنیا را قدمی بسیار مفید برای مالی کردن گردشگری برشمرد.

وی همچنین در این راستا از حضور استان اردبیل در نمایشگاه های بین المللی اطلاع داد و توضیح داد: براین اساس اردبیل در نمایشگاه بین المللی باکو که از 26 لغایت 29 آبان در محل نمایشگاههای بین المللی باکو برگزار خواهد شد، حاضر می شود.

حاجی زاده مسئولیت برپایی و مدیریت غرفه را به عهده میراث فرهنگی استان اردبیل دانست و تاکید نمود: برای نمایشگاه مذکور بروشوری ویژه طراحی و به چاپ رسیده که تمام قابلیتهای گردشگری در حوزه های مختلف تاریخی، طبیعی، درمانی و قابلیتهای صنایع دستی استان به شکلی قابل قبول معرفی شده است.

وی ادامه داد: در غرفه ویژه و تخصصی اردبیل بواسطه پذیرایی با شیرینی های سنتی و معرفی صنایع دستی فضایی ویژه را برای معرفی گردشگری کشور و اردبیل تدارک دیده ایم.

مدیر کل میراث فرهنگی استان با اشاره به دارا بودن 382 کیلومتر مرز مشترک بین استان اردبیل و جهموری آذربایجان و تردد بیش از یک میلیون شهروند آذری از مبادی ورودی این استان عنوان نمود: اعتقاد داریم که باید از هر فرصتی برای معرفی قابلیتهای گردشگری استان به آذری ها استفاده کنیم.

وی بیان داشت: بی شک با توسعه ارتباطات و افزایش میزان حضور گردشگران آذری در اردبیل به اهداف کوتاه و بلند مدت ترسیم شده در توسعه اقتصاد استان مبتنی بر صنعت گردشگری نایل خواهیم آمد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 246

به "گردشگری اردبیل برای سودآوری نیازمند نگاه فرابخشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری اردبیل برای سودآوری نیازمند نگاه فرابخشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید