کلهر: جریان ورزش روستایی باید به جریان ورزش قهرمانی کشور متصل گردد

به گزارش راوه بلاگ، سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تاکید نمود که درهای هیچ خانه ورزش روستایی به روی اهالی روستا نباید بسته باشد.

کلهر: جریان ورزش روستایی باید به جریان ورزش قهرمانی کشور متصل گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سینا کلهر، سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: متاسفانه ورزش روستاها از جریان ورزش قهرمانی کشور جداست اما قطعا کوشش خواهیم کرد تا راه حضور استعدادهای روستا به تیم های ملی را هموار کنیم.

او اضافه کرد: با همت فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی باید جریان ورزش روستایی به جریان ورزش قهرمانی کشور متصل گردد و مطمئن باشید تا روزی که در این سمت حضور داشته باشم از این کوشش ذره ای دریغ نخواهم کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی توضیح داد: بچه های روستا و عشایر باید این حق، شانس و امکان را داشته باشند تا بتوانند در قالب تیم های ملی افتخار آفرینی نمایند. برای مثال به تیم ملی کشتی اشاره دارم که اکثرا روستازاده بودند و شادی را به خانه مردم ایران آوردند.

کلهر اضافه کرد: اما نکته ای که برایم خیلی مهم است، بحث خانه های ورزش روستایی است. طبق اعلام و آمار و ارقام هفت هزارخانه ورزش روستایی در کشور وجود دارد که بر اساس آماری که به دست ما رسیده تنها 1500 خانه فعال است. مطمئن باشید به هر 31 استان به طور غیررسمی سفر نموده و آینده این خانه ها را آنالیز خواهم کرد.

وی تاکید نمود: درهای خانه های ورزش روستایی باید به روی اهالی روستا باز باشد نه این که مدت ها خاک بخورند، مطمئن باشید برای دهیارانی که خدمات بیش تری را به اهالی روستا در حوزه ورزش ارایه دهند و مشارکت فعال داشته باشند اعتبار ویژه ای در نظر خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2660

به "کلهر: جریان ورزش روستایی باید به جریان ورزش قهرمانی کشور متصل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلهر: جریان ورزش روستایی باید به جریان ورزش قهرمانی کشور متصل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید