کسی دغدغه اقتصادی برای تیم ملی فوتبال ایران نداشته باشد

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمد باقر نوبخت با حضور در مراسم تقدیر از تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود به دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر گفت: هر وقت تیم ملی فوتبال به میدان می رود نفس های ما در سینه حبس می گردد. آنها می خواستند پس از یک محاصره مالی و کوشش برای تحقیر ملی، توان مالی را از ما بگیرند و مردم را به ستوه آوردند. سعی داشتند با دریافت میزبانی مانع پیشرفت ما شوند ولی درخشش شما باعث شد تا غرور ملی احیا گردد.

کسی دغدغه اقتصادی برای تیم ملی فوتبال ایران نداشته باشد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بودجه کشور گفت: البته همه در این جهت کوشش کردند.

معاون رئیس جمهور اضافه کرد: اگر کوشش کادر فنی تیم ملی نبود و فدراسیون فوتبال وظیفه اش را به درستی انجام نمی داد، این صعود سخت تر می شد.

نوبخت ادامه داد: آنچه رخ داد شرط لازم بود ولی کافی در ادامه رخ خواهد داد. من به اینجا آمدم تا به شما بگویم که ذهنتان از مسائل اقتصادی را دور نگه دارید. برخی ها می گویند از شنبه می خواهیم مسائل مربوط شروع کنیم ولی من می گویم از همین الان و پس از این برنامه جلسات برای مسائل اقتصادی شروع خواهد شد. من به اعضای تیم، کادر فنی و عزیزی خادم می گویم که ذهنتان را از مسائل اقتصادی خالی کنید که آن وظیفه ماست. امیدواریم در مراحل بعدی همو پیروز شویم و به جام جهانی برویم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2418

به "کسی دغدغه اقتصادی برای تیم ملی فوتبال ایران نداشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسی دغدغه اقتصادی برای تیم ملی فوتبال ایران نداشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید