کاهش محدودیتهای کرونایی در آلمان

به گزارش راوه بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر بهداشت آلمان با اشاره به تداوم واکسیناسیون عمومی در این کشور و کاهش شدید نرخ مبتلایان به کووید 19 از کاهش تدیجی محدودیت ها از جمله الزام ماسک زدن خبرداد.

کاهش محدودیتهای کرونایی در آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزیر بهداشت آلمان امروز اعلام نمود: با کاهش شدید مبتلایان به کووید 19 در کشور ، آلمان به سمت لغو تدریجی الزام ماسک زدن پیش می رود.

ینس اشپان در مصاحبه با گروه خبری فونکه اضافه نمود: به لطف افت نرخ ابتلا ، ما می توانیم اقدامات مرحله ای را شروع کنیم. نخستین قدم می تواند لغو ماسک زدن در بیرون باشد.

وی گفت : در منطقه های با نرخ بسیار پایین ابتلا و نرخ واکسیناسیون بالا ، چنین تدبیری را می توان به تدریج در آن اجرا کرد.

در آلمان، ماسک زدن در مکان های عمومی بسته ، وسایل حمل و نقل عمومی، مراکز تجاری و بعضی خیابان های پرتردد اجباری شد. اما این کشور همچون تعداد زیادی از همسایگان اروپایی خود ، از چند هفته گذشته شاهد کاهش شدید تعداد مبتلایان به کروناست که کاهش محدودیت ها را ممکن ساخته است. کارزار واکسیناسیون هم تسریع شده و در حال حاضر، تقریبا از هر دو آلمانی ، یک نفر (48,1%) دست کم یک دوز دریافت نموده است. این در حالی است که 25,7% مردم کاملا ایمن شده اند.

از نیمه مه ، تدابیر ضد کرونای زیادی لغو شده اند: رستوران ها و کسب و کار های غیرضروری که از چند ماه پیش بسته بودند هم اکنون باز شده اند.

کریستینه لامبرشت وزیر دادگستری آلمان هم از مقامات منطقه ها آلمان خواست تا آنالیز نمایند در چه شرایطی ماسک زدن همچنان با اوضاع آن منطقه متناسب است.

در اروپا ، دانمارک ، کشور هم مرز با آلمان، هم دوشنبه اجبار برای ماسک زدن را به جز در وسایل حمل و نقل عمومی لغو کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2518

به "کاهش محدودیتهای کرونایی در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محدودیتهای کرونایی در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید