چگونه در مدرسه خوش تیپ باشیم؟

به گزارش راوه بلاگ، تیپ مدرسه بخشی از تصور بچه ها نسبت به خودشان را شکل می دهد. به همین دلیل مهم است لباس مدرسه چه دخترانه و چه پسرانه هم برای دوره ابتدایی و هم برای دوره متوسطه یا دبیرستان طوری انتخاب گردد که احساس بچه ها را مثبت نگه دارد. در این مقاله مجموعه ای از نکات برای انتخاب و خرید لباس مدرسه را برایتان آورده ایم که هر کدام به نحوی به خوش تیپ شدن دانش آموزان و ایجاد احساس مثبت در آن ها یاری می نماید.

چگونه در مدرسه خوش تیپ باشیم؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

استفاده از مد روز در تیپ مدرسه

یکی از نکاتی که به خوش تیپ شدن در مدرسه یاری می نماید رعایت نکات روز دنیای مد و لباس است. ممکن است با خودتان بگویید مد، از سالی به سال دیگر عوض می گردد و شاید خرید بر اساس آن کار به صرفه ای نباشد. با وجود این به خاطر داشته باشید سایز بچه ها هم خیلی زود عوض می گردد. پس چه بهتر که اگر علاقه و امکانش را دارید لباس هایی بر اساس مد روز برایشان انتخاب کنید.

  • 4 نکته حیاتی که در انتخاب کوله پشتی مدرسه باید رعایت کنید

با این حال بعضی از رنگ ها و مدل ها هم وجود دارند که تقریبا هیچ وقت از مد نمی فرایند و هر سال در فصل پاییز دوباره شاهد آن ها هستیم.

  • رنگ های قرمز، نارنجی و زرد تقریبا هر سال جزو رنگ های ترند پاییز هستند. بنابراین با خیال راحت می توانید سراغ ست کیف و کفش یا شال و کلاه قرمز، نارنجی یا زرد بروید. یادتان باشد این رنگ ها، روزهای خنک پاییز را گرم و روحیه بچه ها را شاد می نماید.
  • استفاده از نگین یا اکلیل در مدل کیف مدرسه یا کفش دخترانه ای که انتخاب می کنید، مجاز است ولی به مقدار خیلی کم و تنها در بخش هایی از آن.
  • برای خرید بارانی دخترانه یا پسرانه می توانید سراغ مدل های به اصطلاح شمعی یا حتی نایلونی بروید.
  • سویشرت مخمل یکی دیگر از چیزهایی است که تیپ مدرسه را برای فرزند شما زیباتر می نماید.

پالتو بخریم یا کاپشن؟

کاپشن نسبت به پالتو آزادی عمل بیشتری به بچه ها می دهد و در عین حال گزینه خوبی برای ساختن یک تیپ اسپرت است. بنابراین اگر قرار است تنها یک لباس گرم اسپرت برای روزهای سرد بخرید، بهتر است روی خرید کاپشن سرمایه گذاری کنید. اما اگر محدودیتی نداشتید و دلتان خواست برای فرزندتان استایلی نیمه رسمی بسازید، می توانید خرید پالتو را هم در نظر داشته باشید.

دو لباس مهم برای اسپرت کردن تیپ مدرسه

خرید هودی و سویشرت را از قلم نیاندازید؛ به خصوص مدل هایی که جیب و کلاه دارند. هودی و سویشرت، برای اسپرت کردن تیپ بچه ها بسیار مناسب هستند و این کار را به راحتی انجام می دهند. رنگ هایی را انتخاب کنید که به پوست و همین طور یونیفرم مدرسه فرزندتان بیاید.

نیم بوت را ترجیح دهید

از خرید نیم بوت های مقاوم و راحت برای بچه ها غافل نشوید. یک نیم بوت با کیفیت می تواند در تمام روزهای پاییز و زمستان از پاهای فرزندتان حمایت کند و او را خوش تیپ و به روز نشان دهد. بنابراین اگر فقط قصد خرید یک جفت کفش دارید، نیم بوت را انتخاب کنید.

شال و کلاه شاد و رنگارنگ را از قلم نیاندازید

از اواخر مهر هوا رسما سرد می گردد و وقت خریدن شال، دستکش و کلاه فرا می رسد. البته خوب است به جای صبر کردن تا رسیدن اولین موج سرما، از همین حالا این لباس ها را در سبد خریدتان جا دهید.

نکته مهم این است که از مدل های خاص و متفاوت بهره ببرید و سادگی بیش از اندازه را کنار بگذارید. سراغ رنگ های تند و شاد و مدل های فانتزی بروید. ولی از خریدن شال بیش از حد بلند هم خودداری کنید که ممکن است زیر دست و پای بچه ها گیر کند و کار دستشان بدهد.

اهمیت ساعت برای یاد دریافت نظم از کودکی

یکی از هدیه هایی که می توانید به فرزند تان بدهید تا از کودکی زمان شناسی را یاد بگیرد، ساعت مچی است. یک ساعت مچی بچگانه زیبا و فانتزی به بچه ها انگیزه بیشتری برای یاد دریافت زمان می دهد و یاریشان می نماید زمان بندی کردن را یاد بگیرند. در کنار این ها، استایل بچه ها هم به روزتر و زیباتر می گردد.

  • 6 راه چاره مفید برای آماده کردن خانه در فصل بازگشت به مدرسه
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1398

به "چگونه در مدرسه خوش تیپ باشیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چگونه در مدرسه خوش تیپ باشیم؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در مدرسه خوش تیپ باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید