چرا هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارها مهم هستند؟

به گزارش راوه بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- دنیای امروز، دنیای رقابت است و برای به دست آوردن سهم بیشتر از بازار رقابتی باید از تمام وسایل جلب توجه و ماندگار شدن برند استفاده کرد. یکی از پرقدرت ترین ابزارهای تبلیغاتی که قدمت دیرینه ای دارد و حتی در عصر تبلیغات دیجیتالی و هوشمند، مهم تلقی می گردد؛ هدایای تبلیغاتی است.

چرا هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارها مهم هستند؟

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تعداد کم از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

در عصر کنونی مانند گذشته ها، تنها یک یا دو برند انحصاری در صنعت های گوناگون وجود ندارد و فراوانی برندها باعث شده که رقابت تنگاتنگی بین مجموعه ها برای دیده شدن و محبوبیت بین مشتریان ایجاد گردد. هر برندی که حضور فعال تر و ملموس تری در عرصه رقابت داشته باشد؛ پیروز تر است. به واسطه رقابت بین برندها، روش های تبلیغاتی نیز هر روز پررنگ تر و خلاقانه تر می گردد تا هر روز با یک شیوه جدید مخاطبان را به سمت خود فرابخوانند. اما روشی که سالیان سال است که نه تنها کهنه نمی گردد بلکه اهمیت خود را همچون سابق حفظ نموده است؛ اهدای هدایای تبلیغاتی است.

هدایای تبلیغاتی یکی از مرسوم ترین روش های تبلیغاتی است که هر برندی از عظیم و کوچک می تواند از آن بهره ببرد و خود را از طریق آن تبلیغ کند. کالاهای تبلیغاتی مزایای زیادی دارد و مجموعه ها با یک بار هدیه دادن آن به مشتری، خود را برای مدت های طولانی تبلیغ می نمایند.

کالاهای تبلیغاتی محدود به زمان یا مکانی خاصی نیستند. محصولات تبلیغاتی که با نام برند، لوگو یا شعار تبلیغاتی مجموعه ای حکاکی شده است؛ در طول شبانه روز در کنار افراد است و افراد در هر ثانیه از زندگی شان در معرض تبلیغات شما قرار می گیرند بی آنکه از آن باخبر شوند. همین موضوع باعث می گردد نام برند شما در ضمیر ناخودآگاه آن ها ثبت گردد و برای خرید یا استفاده از خدمات بعدی خود بی اختیار به سراغ برند شما بفرایند.

شاید این گونه به نظر آیدکه هدیه دادن هدایای تبلیغاتی کاری بی فایده ای باشد و صرفاً یک بودجه تبلیغاتی زیادی را بر دوش شرکت بیاندازد؛ اما این طور نیست؛ شما یک بار هدیه می دهید و تا چندین ماه یا سال تبلیغات شما ادامه پیدا می نماید. بی آنکه شما برنامه یا بودجه جدیدی برای آن در نظر گرفته باشید. بگذارید با یک مثال ساده این موضوع را برای شما توضیح دهیم.

تصور کنید شما صاحب یک برند فست فود کوچک هستید. شما به مشتریان خود زمانی که به رستورانتان مراجعه می نمایند هدایایی را هدیه می کنید. به طور مثال به آن ها لیوان تبلیغاتی، زیر لیوانی، مگنت درب یخچال و غیره می دهید. زمانی که افراد به خانه می فرایند از این وسایل در خانه یا محل کار خود استفاده می نمایند. با هر بار استفاده یاد غذایی که در رستوران شما خورده اند، می افتند و هر بار که گرسنه می شوند برای غذا خوردن مجدد رستوران شما را انتخاب می نمایند. این همان تبلیغات دائمی و ماندگاری است که هدایای تبلیغاتی برای هر برندی ایجاد می نماید.

در مطلب بالا اهمیت هدایای تبلیغاتی برای هر برند معرفی گردید. حالا اگر شما هم مشتاق هستید تا برند خود را توسعه دهید همراه این مطلب باشید تا به معرفی چند کالای تبلیغاتی محبوب و پرکاربردی بپردازیم.

معرفی چند هدیه تبلیغاتی محبوب

هدایای تبلیغاتی طیف وسیعی دارند و هر کالای قابل استفاده و کاربردی می تواند جز آن گردد؛ اما در این بین چندین هدیه تبلیغاتی محبوب وجود دارد که سالیان متمادی است که انتخاب برندها برای هدیه دادن می باشد و متقابلاً مشتریان از هدیه دریافت آن ها نیز شاد می شوند.

اتوماتیک تبلیغاتی

باوجود الکترونیکی شدن همه وسایل؛ اما اتوماتیک همچنان یکی از وسایل پر استفاده و پرکاربرد است. به همین خاطر اکثریت شرکت ها هرساله سفارش تعداد زیادی اتوماتیک تبلیغاتی را می دهند که مشخصات برند آن ها به خوبی روی آن حک شده باشد. تقریباً می توان گفت تمامی افراد هوادار هدیه دریافت اتوماتیک هستند؛ زیرا در مکان های گوناگونی به کارشان می آید.

لباس تبلیغاتی

لباس تبلیغاتی شامل تی شرت، کلاه و غیره می گردد. لباس ایده بسیار خوبی برای معرفی برند است؛ زیرا افراد لباس و کلاه را می پوشند و به خیابان و مکان های عمومی می فرایند که باید گفت آن ها سفیران تبلیغاتی مجموعه شما می شوند و مجانی برند شما را در شهر تبلیغ می نمایند.

پاوربانک تبلیغاتی

با دیجیتالی شدن دنیای امروز، نوع محصولات تبلیغاتی نیز تا حدودی تغییر نموده است. این روزها پاوربانک تبلیغاتی یکی از ایده آل ترین هدیه تبلیغاتی به شمار می رود که مشتریان بعد از دریافت آن، حتماً هوادار دوآتشه برند شما می شوند.

ست مدیریتی تبلیغاتی

ست مدیریتی را باید مختص مشتریان و شرکای تجاری خاص هر شرکت دانست که هرساله به آن ها هدیه داده می گردد. علت هدیه دادن محدود ست مدیریتی آن است که اقلام درون جعبه گران قیمت بوده و بودجه زیادی را می طلبد.

معمولاً در جعبه ست مدیریتی حداقل 3 تا 4 قلم کالا قرار می گیرد که تمامی کالاها ازجمله اجناس با کیفیت و متمایز هستند. این کالاها می تواند شامل کیف پول چرم، پاوربانک، خودنویس، کراوات و غیره باشد.

فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری را هم باید در لیست اقلام دیجیتالی محبوب در نزد مشتریان جای داد. وسیله ای بسیار کاربردی که هر فردی برای جابه جایی اطلاعات خود به آن احتیاج دارد. نکته مهم هنگام خرید فلش مموری و وسایل دیجیتالی آن است که باید از کیفیت وسیله اطمینان حاصل کنید؛ زیرا در صورت ناکارآمد بودن، مشتریان نسبت به برند شما بدبین و دلسرد می شوند نه شرکت سازنده!

ازچه شرکتی هدایای تبلیغاتی تهیه کنیم؟

بیشتر خریداران هدایای تبلیغاتی به دنبال سایتی هستند که لیست قیمت هدایای تبلیغاتی را به صورت کامل قرار داده باشد تا بتوانند محصول مورد احتیاج خود را بخرند. سایت پیشکش با ارائه محصولات متنوع و باکیفیت، مجموعه ها را برای خرید یک کالای خوب همراهی می نماید. همچنین با مراجعه به سایت پیشکش، شما می توانید لیست قیمت اقلام تبلیغاتی را دریافت نموده و بعد از مشاهده قیمت ها، کالای موردنظر خود را سفارش دهید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2269

به "چرا هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارها مهم هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارها مهم هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید