پرداخت 120 میلیارد تومانی تسهیلات با هدف اشتغالزایی در 4 شهرستان خوزستان

به گزارش راوه بلاگ، نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود 120 میلیارد تومان در چند بخش در منطقه مصوب شده و به زودی تسهیلات به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

پرداخت 120 میلیارد تومانی تسهیلات با هدف اشتغالزایی در 4 شهرستان خوزستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از اهواز، جلسه شورای اشتغال با حضور نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی خوزستان و فرمانداران 4 شهرستان در محل فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید.

ورناصری نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل ها در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن تاکید بر همکاری همه جانبه برای تسهیل فرایند اشتغال زایی در منطقه گفت: مسرور هستیم که با پیگیری های صورت گرفته حدود 120 میلیارد تومان در چند بخش در منطقه مصوب کنیم و امروز شاهد این هستیم که کار ما برای استفاده از ظرفیت های منطقه به نتیجه رسیده و به زودی تسهیلات به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

غمگین مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان هم در این جلسه بیان داشت: امروز چهارمین جلسه پیگیری مصوبات سفر هیئت اعزامی وزارت کار رفاه و تعاون اجتماعی به منطقه برگزار گردید یکی از مصوبات آن پرداخت 83 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی های 4 شهرستان است.

او در ادامه اضافه کرد: 12 میلیارد تومان هم برای مشاغل خانگی به صورت مصوبه داریم که 25 میلیارد تومان هم در پی تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید و وزارت کار و رفاه اجتماعی را در دستور کار داریم که خوشبختانه برای تسریع پرداخت این تسهیلات در حال اجرا است.

غمگین توضیح داد: از 12 میلیارد تومان مصوب شده مبلغ 4 میلیارد تومان آن مختص به مشاغل خانگی شهرستان مسجدسلیمان است که بعد از انجام مستندات و اخذ تضامین قطعاً به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان گفت: انتظار داریم بانک ها در بحث تضمین و بعلاوه فرایند اداری همکاری لازم را داشته باشند تا انشاالله شاهد کاهش نرخ بیکاری در منطقه باشیم.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2637

به "پرداخت 120 میلیارد تومانی تسهیلات با هدف اشتغالزایی در 4 شهرستان خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 120 میلیارد تومانی تسهیلات با هدف اشتغالزایی در 4 شهرستان خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید