پرداخت غرامت یک میلیارد دلاری اپل به سامسونگ

به گزارش راوه بلاگ، فروش پایین انواع گوشی آیفون باعث شد تا اپل سفارشات خرید صفحات او ال ای دی را از سامسونگ لغو نموده و مجبور به پرداخت یک میلیارد دلار غرامت به این شرکت گردد.

پرداخت غرامت یک میلیارد دلاری اپل به سامسونگ

به گزارش خبرگزاری مالی ایران به نقل از فایومک، اپل به علت نقض مفاد قرارداد خود با سامسونگ در زمینه خرید نمایشگرهای OLED به منظور نصب بر روی گوشی های آیفون مجبور به پرداخت غرامت بیش از 950 میلیون دلاری به این شرکت کره ای شده است.

سامسونگ خود در گزارش عملکرد سه ماهه دوم سال 2020 این شرکت به طور سربسته به موضوع کسب سود عملیاتی از بابت کسب و کار نمایشگر اشاره نموده، اما توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه ننموده بود. اما بعضی منابع آگاه نحوه کسب این درآمد بادآورده را توسط سامسونگ افشا نموده اند.

پیش از این ادعا شده بود اپل بابت عدم خرید نمایشگرهای مذکور 745 میلیون دلار غرامت به سامسونگ پرداخت نموده، اما حالا تعیین شده این رقم 205 میلیون دلار بیشتر از رقم اولیه اعلام شده بوده است.

اپل در سال 2019 هم به علت فروش کمتر از حد انتظار انواع گوشی های آیفون مجبور به پرداخت غرامت به سامسونگ شده بود. در سال 2019 اپل به جای پرداخت غرامت سفارش فراوری نمایشگرهای OLED بیشتری را به سامسونگ داده بود و تعیین نیست سال جاری طلب سامسونگ توسط اپل به صورت نقدی پرداخت شده یا خیر.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1187

به "پرداخت غرامت یک میلیارد دلاری اپل به سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت غرامت یک میلیارد دلاری اپل به سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید