پادگان ها امن ترین مکان ها برای مقابله با کرونا هستند

به گزارش راوه بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: با رعایت اصول بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا، امروز پادگان ها و مراکز آموزشی ما، به عنوان امن ترین مکان ها برای مقابله با کرونا، با کمترین میزان آسیب و ابتلا روبرو هستند.

پادگان ها امن ترین مکان ها برای مقابله با کرونا هستند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در بازدید از مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: امروز جهت بازدید از این مرکز آموزشی آمدیم تا عزیزانی که رزم مقدماتی آموزشی را طی می کنند را از نزدیک ببینیم و فعالیت هایشان را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی اضافه کرد: این دوره به طور مشترک در سطح نیروهای چهارگانه ارتش برگزار می شود و این افراد پس از پایان دوره در نیروهای تخصصی خود فرآیند آموزشی را طی می کنند.

امیر دریادار سیاری با اشاره به اهمیت و جایگاه درجه داران در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: درجه داران رکن و استخوان بندی ارتش جمهوری اسلامی را تشکیل می دهند که در رشته ها و تخصص های مختلف در ارتش مشغول به خدمت هستند.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: از آنجایی که این عزیزان بدنه اصلی را در ارتش جمهوری اسلامی تشکیل می دهند و حضورشان در سازماندهی ارتش مهم و حیاتی است؛ لذا آمادگی، مهارت و موضوع آموزششان بسیار مهم و قابل توجه است.

وی گفت: ما بهترین استادان را در حوزه نیروی زمینی برای آموزش درجه داران اختصاص می دهیم؛ چراکه آموزش صحیح موجب مهارت افزایی خواهد شد و نیرویی که از مهارت کافی برخوردار باشد ماموریت های محوله را به نحو احسن انجام می دهد.

امیر دریادار سیاری شرح داد: آموزش های مرکز درجه داری به طور مستمر در ستاد ارتش مورد ارزیابی قرار می گیرد تا همواره از سطح کیفی مطلوبی برخوردار باشند و اثربخشی لازم را در مقابله با تهدیدات داشته باشند.

وی در خصوص مقابله ارتش و نیروهای مسلح با ویروس کرونا گفت: از آنجایی که امنیت تعطیل بردار نیست و نیروهای ما برای مقابله با تهدیدات همواره باید در مناطق مختلفی جهت اجرای ماموریت حضور داشته باشند، ارتش تا به امروز با رعایت اصول بهداشتی و پروتکل های تعیین شده، توانسته ماموریت های خود را به نحو احسن و با کمترین میزان ابتلا اجرا کند.

معاون هماهنگ کننده ارتش اضافه کرد: قرارگاه پدافند زیستی ارتش جمهوری اسلامی ایران تا به امروز برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدامات مهمی انجام داده است؛ از جمله اینکه مراکز آموزشی را تعطیل نکرده، لکن دقیقا مطابق با دستورالعمل های بهداشتی پیروز شده نیروهای کیفی و کمی لازم را جهت اجرای ماموریت ها و تامین امنیت تحت آموزش قرار دهد.

امیر دریادار سیاری گفت: شعار ما در ارتش این است که اگر سلامتی نیرو تامین شود توان دفاعی کاسته نخواهد شد، لذا با رعایت اصول بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا امروز پادگان ها و مراکز آموزشی ما با کمترین میزان آسیب و ابتلا روبرو بودند.

وی در پایان یادآور شد: با برنامه ریزی های منسجمی که صورت دادیم در ایام روبروه با شیوع ویروس کرونا تعطیلی در سطح پادگان ها نداشتیم و نیروهایمان را آموزش دادیم و از نیروهای آموزش دیده در مناطق مختلف جهت تامین امنیت استفاده کردیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1769

به "پادگان ها امن ترین مکان ها برای مقابله با کرونا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پادگان ها امن ترین مکان ها برای مقابله با کرونا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید