جدیدترین شماره نشریات رشد مدیریت مدرسه و شیمی منتشر شد

به گزارش راوه بلاگ، تهران (پانا) - جدیدترین شماره فصلنامه های رشد مدیریت مدرسه و رشد آموزش شیمی توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منتشر شد.

جدیدترین شماره نشریات رشد مدیریت مدرسه و شیمی منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مجلات رشد به عنوان جزئی از برنامه درسی، در چارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع رسانی فراوری و در دو گروه ماهنامه ها (دانش آموزی - بزرگسال) و فصل نامه های تخصصی (علوم انسانی و علوم پایه و فنی) منتشر می شوند.

دومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع رسانی رشد مدیریت مدرسه (دوره نوزدهم، شماره پی درپی 126، زمستان 1399) از گروه فصلنامه های علوم انسانی برای مدیران آموزشی، معاونان، مشاوران، مربیان مدارس و کارشناسان آموزش و پرورش در 48 صفحه منتشر شد. در این شماره از رشد مدیریت مدرسه مطالبی از جمله نردبان کرونا، مشق رهبری برای روز واقعه، نظم آشوب نما؛ نظریه آشوب ضرورت مدیریت در شرایط عدم اطمینان، لباس حکمت بر تن مدیران، مدیریت در شرایط خاکستری؛ گفت وگو با دکتر لیلا سلیقه دار، متخصص حوزه تعلیم و تربیت، رهبری به روایت امام علی (ع)، دورهمی یا کار تیمی؟ !؛ نگاهی به درک، کاربرد و آسیب شناسی کار تیمی در ایران، چرا این طور شد؟ ؛ دلالت های نظریه اِسنادی برای مدیران، فیل در اتاق تاریک مدیران و ... منتشر شده است.

همچنین دومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع رسانی رشد آموزش شیمی (دوره سی وچهارم، شماره پی درپی 130، زمستان 1399) از گروه فصلنامه های علوم پایه، برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در 48 صفحه منتشر شد. مخاطبان فصلنامه رشد آموزش شیمی در زمستان این مطالب را می خوانند: معلم عنصری کلیدی در نیل به کیفیت بخشی آموزش علوم پایه، رهرویی که آهسته و پیوسته از مرزهای زمان و مکان گذشت، همانندی پستچی؛ روشی برای یادگیری بهتر نام گذاری آلکان ها، تجربه آموزش مجازی شیمی با پیغام رسان واتس اَپ، آب؛ از خوشه تا توده، افزودنی های موجود در شوینده ها چه می نمایند؟ ، تازه های شیمی و ...

فصلنامه رشد مدیریت مدرسه به سردبیری حیدر تورانی و فصلنامه رشد آموزش شیمی به سردبیری نعمت الله ارشدی و با نظارت دفتر انتشارات و فناوری آموزشی منتشر می شوند.

گفتنی است در لینک آرشیو مجلات رشد (به آدرس https://www.roshdmag.ir/u/22h) همه شماره های مجلات رشد از پاییز 1388 تا به امروز به صورت فایل PDF رایگان منتشر شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2210

به "جدیدترین شماره نشریات رشد مدیریت مدرسه و شیمی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین شماره نشریات رشد مدیریت مدرسه و شیمی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید