وزیر اطلاع رسانی مصر بعد از بیانیه ارتش سریعا از رادیو وتلویزیون خارج شد

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران: بعد از صدور بیانیه ارتش مصر و اعطای ملهت 48 ساعته آنها به موافقان و مخالفان رئیس جمهور برای حل بحران کشور، وزیر اطلاع رسانی مصر به اتفاق مشاور رئیس جمهور به سرعت ساختمان رادیو و تلویزیون دولتی مصر را ترک کردند.

وزیر اطلاع رسانی مصر بعد از بیانیه ارتش سریعا از رادیو وتلویزیون خارج شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المیادین ؛ پس از پخش بیانیه ارتش مصر در حمایت از ملت و اعلام نا رضایتی این نهاد نظامی از اوضاع جاری و تحولات و تهدیدهایی که امنیت کشور را تهدید می نماید صلاح عبد المقصود وزیر اطلاع رسانی دولت مصر به اتفاق احمد عبد العزیز مشاور رئیس جمهور در مسائل رسانه ای به سرعت ساختمان رادیو تلویزیون دولتی مصر را ترک کردند.

تا به امروز علت حضور این دو مسئول دولت مرسی در این ساختمان و نیز علت خروج فوری انها از ساختمان رادیو تلویزیون مصر در قاهره معین نشده است.

لازم به ذکر است با صدور بیانیه فرماندهی ارتش مصر که ساعاتی قبل اعلام شد و در ان ارتش به گروه های مخالف و موافق مرسی رئیس جمهوری مصر تنها 48 ساعت مهلت داد تا به وسیله مذاکرات سیاسی راه حلی به نفع خواسته های ملت گرفته گردد و در غیر این صورت ارتش مصر زمام امور را براساس قانون اساسی و اختیاراتی که قانون به ان اعطا نموده وارد عمل خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 759

به "وزیر اطلاع رسانی مصر بعد از بیانیه ارتش سریعا از رادیو وتلویزیون خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر اطلاع رسانی مصر بعد از بیانیه ارتش سریعا از رادیو وتلویزیون خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید