ساختار فرماندهی ارتش ملی لیبی مجددا سازماندهی می گردد

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، احمد المیسماری سخنگوی ارتش ملی لیبی روز شنبه اظهار داشت که مرکز فرماندهی ارتش ملی به رهبری ژنرال خلیفه حفتر تصمیم گرفته است تا ساختار فرماندهی را مجدداً سازماندهی کند.

ساختار فرماندهی ارتش ملی لیبی مجددا سازماندهی می گردد

این تصمیم در حالی اتخاذ شد که ظرف هفته های اخیر، نیروهای ارتش ملی لیبی در جریان مقابله با نیروهای وابسته به دولت وفاق ملی این کشور (به نخست وزیری فایز السراج و تحت حمایت سازمان ملل) مجبور شدند از تعدادی از مواضع خود عقب نشینی نمایند و نیروهای دولت وفاق ملی لیبی نیز در جریان حملات متقابل در حومه طرابلس به پیشرفتهای چشمگیری دست یافته اند.

المیسماری در بیانیه ای گفت: فرماندهی کل [ارتش ملی لیبی] سازماندهی مجدد مرکز فرماندهی ارتش لیبی و انتصاب افسرانی را که بتوانند در میدان نبرد و همچنین در واکنش به تغییرات در شرایط جنگی بطور مؤثر عمل نمایند، اعلام می نماید.

شایان ذکر است که روز ششم ژوئن عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر از یک طرح ابتکاری رونمایی کرد که برقراری آتش بس در لیبی از ساعت 6 صبح هشتم ژوئن و فراهم سازی شرایط برای حل و فصل سیاسی میان طرفهای درگیر در لیبی را پیش بینی می کرد؛ اما دولت وفاق ملی لیبی با این طرح مخالفت کرد.

در پی اعلام این مخالفت، نیروهای مسلح وفادار به ژنرال حفتر حمله های متقابل خود علیه نیروهای دولت وفاق ملی لیبی را در نزدیکی مصراته شروع کردند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1010

به "ساختار فرماندهی ارتش ملی لیبی مجددا سازماندهی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختار فرماندهی ارتش ملی لیبی مجددا سازماندهی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید