والنسیا-آتالانتا و ختافه-اینتر پشت درهای بسته

به گزارش راوه بلاگ، یوفا به شکل رسمی تایید کرد که دو ملاقات والنسیا-آتالانتا و ختافه- اینتر به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا پشت درهای بسته انجام خواهد شد.

والنسیا-آتالانتا و ختافه-اینتر پشت درهای بسته

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، طی روزهای اخیر به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا، شایعات درباره احتمال لغو بازی های اروپایی تیم های این کشور و یا برگزاری بازی آن ها پشت درهای بسته به گوش می رسید؛ موضوعی که حالا به واقعیت تبدیل شده است.

دقایقی پیش یوفا در بیانیه ای به شکل رسمی خاطرنشان کرد که دو ملاقات والنسیا-آتالانتا و ختافه- اینتر به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا پشت درهای بسته انجام خواهد شد. در بیانیه یوفا در این باره آمده است: به دنبال تصمیمات اتخاذ شده از سوی مسئولان ایتالیا و اسپانیا و به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا دو مسابقه اروپایی بین تیم های این کشورها برگزار خواهد شد اما پشت درهای بسته.

این ملاقاتها شامل بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم والنسیا و آتالانتا و همچنین ملاقات مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های لیگ اروپا میان تیم های ختافه و اینتر می شود. هرگونه به روزرسانی بیشتر در خصوص سایر مسابقات رقابت های UEFA ، در موعد مقرر در سایت UEFA.com منتشر می شود.

نکته جالب درباره بیانیه یوفا اما این موضوع بر می شود که در آن هیچ صحبتی درباره بدون تماشاگر برگزار شدن ملاقات های یووه- لیون و ناپولی- بارسا به میان نیامده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 486

به "والنسیا-آتالانتا و ختافه-اینتر پشت درهای بسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والنسیا-آتالانتا و ختافه-اینتر پشت درهای بسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید