هواوی در فرانسه کارخانه می سازد

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، این اقدام در جهت برنامه های شرکت چینی برای گسترش نفوذ خود در اروپا و فراهم کردن تجهیزات شبکه 5G دراین منطقه است.

هواوی در فرانسه کارخانه می سازد

جهت دریافت خدمات اجرای نمونه طراحی روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

کارشناسان معتقدند ساخت کارخانه هواوی به کاهش تنش ها با آمریکا یاری می نماید. پیش از این آمریکا این شرکت را متهم نموده بود با استفاده از تجهیزات مخابراتی از کاربران خود جاسوسی می نماید.

به گفته لیانگ هوا مدیر شرکت هواوی تکنولوژیز این شرکت 200 میلیون یورو (معادل 217 میلیون دلار) برای نخستین مرحله احداث این کارخانه هزینه می نماید. پیش بینی می گردد کارخانه مذکور حدود 500 شغل جدید در منطقه محل احداث ایجاد کند.

در حال حاضر توسعه شبکه 5G برای کشورهای توسعه یافته اهمیت زیادی دارد و بسیاری از کشورها سعی دارند در توسعه زیربنای نسل پنجم اینترنت از یکدیگر سبقت بگیرند. هواوی یکی از پیشتازان حوزه شبکه 5G به حساب می آید اما فعالیت در کشورهای غربی مانند آمریکا و چند کشور اروپایی چالش برانگیز است.

لیانگ هوا در یک کنفرانس جدید در این باره گفت: این کارخانه نه فقط برای فرانسه بلکه به تمام بازار اروپا سرویس می دهد. فعالیت های گروه ما دنیای است و به همین دلیل احتیاج داریم در سطح دنیای نیز فعال باشیم.

به عبارت دیگر هرچند کارخانه جدید هواوی در فرانسه تاسیس می گردد اما هدف آن دسترسی به کل بازار اروپا است. علاوه بر آن هواوی سعی دارد تاثیر بیشتری در اروپا و سراسر دنیا داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 330

به "هواوی در فرانسه کارخانه می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی در فرانسه کارخانه می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید