هاشمی: مصدوم نبودم حتما طلا می گرفتم، رکوردهای تمریناتم از رکورد مسابقات بالاتر بود

به گزارش راوه بلاگ، دارنده مدال برنز وزنه برداری قهرمانی آسیا گفت: رکوردهایی که در تمرینات ثبت نموده بودم از رکوردی که در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلا رسید بالاتر بود.

هاشمی: مصدوم نبودم حتما طلا می گرفتم، رکوردهای تمریناتم از رکورد مسابقات بالاتر بود

علی هاشمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره کسب مدال برنز در رقابت های قهرمانی آسیا، گفت: متاسفانه 1 روز قبل از مسابقات عضله چهار سر رانم پاره شد و در این مدت تنها کارهای درمانی انجام دادم و تمرین نداشتم.

وی ادامه داد: تمام تلاشم را کردم تا در مسابقه عملکرد بهتری ارائه دهم، اما مصدومیت اجازه نداد. اگر مصدوم نمی شدم حتما طلا می گرفتم چون رکورد 405 کیلوگرم را در تمرینات ثبت نموده بودم که از مجموع 398 کیلوگرم که در مسابقات به مدال طلا رسید بیشتر بود.

دارنده مدال برنز وزنه برداری قهرمانی آسیا گفت: اگر بتوانم همین وزنه ها را با چند کیلوگرم بیشتر تا مسابقات جهانی حفظ کنم حتی شانس کسب مدال را هم خواهم داشت.از عملکردم با توجه به مصدومیتی که داشتم راضی بودم، اما از نتیجه نه؛ وزنه ها را طوری انتخاب کردیم که حداقل به مدال برنز برسم. البته فشار زیادی به زانویم وارد شد، اما خدا را شکر می کنم که با دست پر بازگشتم و شرمسار مردم و کادرفنی نشدم.

هاشمی با اشاره اینکه به تازگی به وزن 105 کیلوگرم آمده است، اضافه کرد: به تازگی وارد این وزن شده ام و به نظرم آغاز کارم بد نبود، اما تغییر وزن احتیاج به زمان بیشتری دارد. 5 - 6 کیلوگرم از رقیبانم سبک تر بود؛ اما تا مسابقات جهانی فرصت دارم تا وزنم را بالاتر ببرم تا از نظر فیزیکی کمتر آسیب ببنیم.

وی خاطر نشان کرد: ابتدا باید پیگیر مراحل درمانی پایم باشم، قرار است فردا (امروز) MRI بگیرم تا شرایط مصدومیتم مشخثص گردد و بعد از آن پیگیر مراحل درمانی ام باشم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 376

به "هاشمی: مصدوم نبودم حتما طلا می گرفتم، رکوردهای تمریناتم از رکورد مسابقات بالاتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: مصدوم نبودم حتما طلا می گرفتم، رکوردهای تمریناتم از رکورد مسابقات بالاتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید