نبرد ترامپ و بایدن برای تصاحب فضای مجازی در انتخابات 2020

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران، آسوشیتدپرس در گزارش خود با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تاثیری که فضای مجازی بر جامعه آمریکا دارد می نویسد: هم دونالد ترامپ و هم جو بایدن کوشش دارند تا بر فضای مجازی مسلط شوند اما بایدن به عنوان نامزد حزب دموکرات در برابر ترامپ حریفی تازه کار محسوب می گردد چون ترامپ در فیسبوک 28 میلیون دنبال کننده دارد در حالی که دنبال کنندگان بایدن در این شبکه اجتماعی فقط دو میلیون نفر است.

نبرد ترامپ و بایدن برای تصاحب فضای مجازی در انتخابات 2020

علاوه بر آن ترامپ به طور متوسط روزانه 14 پیغام در فیسبوک منتشر می نماید در حالی که تعداد پیغام های منتشر شده از سوی بایدن در فیسبوک نصف تعداد پیغام های ترامپ است.

علاوه بر فیسبوک، در توئیتر نیز جدالی نابرابر میان ترامپ و بایدن وجود دارد چون، رئیس جمهور آمریکا در توئیتر 82 میلیون و 400 هزار دنبال کننده دارد در حالی که تعداد دنبال کننده های بایدن در توئیتر فقط شش میلیون و 400 هزار نفر هستند.

علاوه بر این ترامپ در سال های گذشته توانسته در توئیتر یک نوع ارتش برای خود مهیا کند و افراد این ارتش به طور مرتب در حال باز نشر پیغام های او در توئیتر هستند.

شرایط در موتور جستجوی گوگل و همچنین یوتیوپ نیز به همین شکل است و ترامپ در صندلی بالاتری از بایدن قرار گرفته است.

در این میان باید دید که آیا ترامپ می تواند سیل دنبال کنندگان خود در فضای مجازی را وارد دنیای واقعی کند و از آنها در زمان رای گیری استفاده کند یا آنکه تفاوت های میان دنیای واقعی و مجازی حکایت دیگری را را در انتخابات ماه نوامبر رقم می زند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1110

به "نبرد ترامپ و بایدن برای تصاحب فضای مجازی در انتخابات 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد ترامپ و بایدن برای تصاحب فضای مجازی در انتخابات 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید