منتشرکنندگان اخبار جعلی در توییتر تیک آبی نمی گیرند

به گزارش راوه بلاگ، توئیتر قصد دارد از آغاز سال جدید میلادی دوباره ارائه تیک آبی به کاربرانش را از سرگیرد اما کاربرانی که اخبار جعلی یا پیام های نفرت پراکنی منتشر کرده اند، قادر به دریافت آن نیستند.

منتشرکنندگان اخبار جعلی در توییتر تیک آبی نمی گیرند

توئیتر قصد دارد از سال آینده دوباره ارائه تیک آبی به کاربرانش را از سر گیرد و احتمالا افراد مشهور، سیاستمداران و فعالانی که قوانین نفرت پراکنی پلتفرم را زیر پا می گذارند از آن محروم می شوند.

این شبکه اجتماعی در سال 2017 میلادی ارائه تیک آبی به کاربرانش را متوقف کرد اما روز گذشته اعلام شد قابلیت مذکور از اوایل 2021 میلادی دوباره ارائه خواهد شد. البته دریافت آن شامل قوانین جدیدی می شود.

معیارهای پیشنهادی به توئیتر اجازه می دهد از ارائه تیک آبی به کاربرانی خودداری کند که در کمپین های هماهنگ انتشار اخبار جعلی یا آزار شرکت کرده اند، با استفاده از حساب های جعلی فالوئرهای خود را افزایش داده اند یا با حمله به گروه های اقلیت محتوای نفرات پراکنی را منتشر می کنند.

این فرایند شامل افرادی می شود که به دلیل نقض قوانین توئیتر از جمله انتشار اخبار جعلی ویروس کرونا یا درباره انتخابات ریاست جمهوری حساب های کاربی شان به مدت 6 ماه مسدود بوده است.

شرکت ها، سازمان های خیریه، خبرنگاران، افراد مشهور، بازیکنان ورزشی و غیره می توانند درخواست دریافت تیک آبی را به توئیتر ارایه کنند.

قبلا توئیتر اعلام کرده بود کاربرانی که قوانین پلتفرم را نقض کنند، تیک آبی خود را از دست می دهند.،مهر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1738

به "منتشرکنندگان اخبار جعلی در توییتر تیک آبی نمی گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتشرکنندگان اخبار جعلی در توییتر تیک آبی نمی گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید