مقاله: اره آتشی چیست : کاربردها و نکات ایمنی در هنگام استفاده از آن

به گزارش راوه بلاگ، از این رو به دلیل راحتی و آسایش و همچنین افزایش سرعت و کاهش اتلاف وقت، دیگر از روش های سنتی برای برش کاری استفاده نمی شود و روش های سنتی جای خود را به استفاده از تجهیزات صنعتی برش کاری از جمله اره آتشی داده است.

مقاله: اره آتشی چیست : کاربردها و نکات ایمنی در هنگام استفاده از آن

یکی از ویژگی های جالب اره های آتشی این است که به منظور جلوگیری از کند شدن اره، آن را در هنگام حرکت برگشت و بازگشت به نقطه آغاز بالاتر از سطح کار حرکت می دهند.

اره های آتشی دارای یک میز کار هستند که مجهز به گیره نگهدارنده است. قطعاتی که می خواهد برش زده شوند درون این گیره محکم شده تا عملیات برش کاری به دقت انجام گیرد.

بد نیست بدانید که لق زدن قطعه در گیره نگهدارنده می تواند منجر به شکستن تیغه اره آتشی شود. در صورت شکستن تیغه چه اتفاقی می افتد؟ دستگاه به طور اتوماتیک متوقف می شود. زیرا اره های آتشی دارای کلید ایمنی اتوماتیک هستند. این کلید با متوقف نمودن ادامه کار دستگاه مانع از آسیب ناشی از شکستن تیغه می شود.

تازه کارهایی که می خواهند یک دستگاه برش آتشی بخرند همواره می پرسند که نکات مهم و قابل توجه در هنگام خرید اره آتشی چیست؟ ما در ادامه به چند نکته مهم در این خصوص اشاره نموده ایم:

منبع مقاله: اره آتشی چیست : کاربردها و نکات ایمنی در هنگام استفاده از آن

انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2634

به "مقاله: اره آتشی چیست : کاربردها و نکات ایمنی در هنگام استفاده از آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: اره آتشی چیست : کاربردها و نکات ایمنی در هنگام استفاده از آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید