مزرعه ای که با تکیه بر اصول زندگی سبز، یک جاذبه گردشگری شد

به گزارش راوه بلاگ، در سال های اخیر با افزایش روزافزون استفاده ما از محصولات پلاستیکی و بی توجهی مان به قوانین طبیعت، نه تنها زندگی حیوانات بلکه زندگی خودمان نیز در معرض خطر نابودی نهاده شد؛ بنابراین کشور های مختلف به فکر بازیافت محصولاتی که تجزیه طبیعی طولانی مدت دارند، افتادند. در این میان بعضی از افراد جوامع مختلف کوشش کردند جدای از اقدامات دولت ها و حکومت ها برای پیش بردن طرح های بازیافتی، به نوعی حق مطلب را ادا نموده و دین خود نسبت به طبیعت را بپردازند. این کوشش آن ها در بعضی مواقع به مثابه انداختن یک تیر و زدن دو هدف است.

مزرعه ای که با تکیه بر اصول زندگی سبز، یک جاذبه گردشگری شد

خدیجه عباسی که در کنار همسر از کارافتاده اش در یکی از روستا های اردکان یزد زندگی می نماید، با بازیافت مواد دورریختنی علاوه بر نجات دادن محیط زیست اطرافش از نابودی، عروسک های جذاب و زیبایی می سازد.

به گفته عباسی او مجبور بود سرگرمی برای خودش ایجاد کند؛ بنابراین عروسک ساخت و حنا اولین عروسک دست ساز او بود.

عباسی عروسک ها را برای فروش نمی سازد. او حتی سفارش های ساخت عروسک را نیز دریافت نموده، اما این کار را برای سفارش دهندگان رایگان انجام داده است.

خدیجه عباسی با نمایش عروسک های خلاقانه و بی بدیل دست سازش مزرعه خودش را به یک جاذبه گردشگری تبدیل نموده است و این جاذبه گردشگری با نام مزرعه عروسک ها شناخته می گردد.

باشگاه خبرنگاران

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: گردشبان
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1264

به "مزرعه ای که با تکیه بر اصول زندگی سبز، یک جاذبه گردشگری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزرعه ای که با تکیه بر اصول زندگی سبز، یک جاذبه گردشگری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید