لیگ برتر ایران؛ قهرمان با یک امتیاز استارت زد

به گزارش راوه بلاگ، تهران (پانا) - در اولین دیدارهای لیگ برتر بیستم پرسپولیس به یک امتیاز رضایت داد و فولاد در اصفهان به سختی امتیاز گرفت.

لیگ برتر ایران؛ قهرمان با یک امتیاز استارت زد

فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری دو بازی همزمان در شهرهای تهران و اصفهان آغاز شد.

در بازی افتتاحیه لیگ برتر ایران، پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار در تاریخ در دیداری رسمی راهی استادیوم دستگردی شد و در دیداری خارج از خانه مقابل سایپا تهران نهاده شد.

در این بازی پربرخورد که با زمین چمن نامرغوب استادیوم دستگردی کیفیت پایینی پیدا نموده بود و پرسپولیس از دقیقه 80 با اخراج کمال کامیابی نیا ده نفر شد، تقابل دو تیم در انتها 90 دقیقه با فزونی فنی پرسپولیس همراه بود اما در نهایت تساوی بدون گل انتها بخش کار دو تیم بود.

در بازی همزمان که در استادیوم فولادشهر برگزار گردید، ذوب آهن اصفهان که در جابجایی ستاره هایش را از دست داده بود در جدال با شاگردان جواد نکونام در تیم فولاد خوزستان شبی جذاب را سپری کرد و در حالی که نیمه اول را فولاد با برد یک بر صفر و گل موسی کولیبالی به رختکن رفته بود، در نیمه دوم ذوب آهن با درخشش بیدوف ستاره خارجی اش کامبک جذابی انجام داد اما در انتها تساوی 2 بر 2 انتها بخش این بازی بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1675

به "لیگ برتر ایران؛ قهرمان با یک امتیاز استارت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر ایران؛ قهرمان با یک امتیاز استارت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید