پرسپولیس-سپاهان؛ تقابل بهترین مدافعان و مهاجمان

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات هفته دهم رقابتهای برتر امروز دو ملاقات برگزار می گردد که طی آن پیکان از نساجی و ذوب آهن از تراکتور میزبانی می نمایند. همچنین امروز یک ملاقات معوقه از هفته هفتم که از ملاقاتهای مهم نیم فصل اول است بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان برگزار می گردد که نتیجه این بازی هم در سرنوشت نیم فصل اول بسیار مهم است.

پرسپولیس-سپاهان؛ تقابل بهترین مدافعان و مهاجمان

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

پیکان - نساجی

پیکان میزبان بر خلاف نساجی شرایط خوبی در جدول رده بندی داشته و با 13 امتیاز در رده هفتم واقع شده است. شاگردان مهدی تارتار در صورت پیروزی در این بازی خانگی برای چهارمین بار در این فصل پیروز می شوند و می توانند با 16 امتیاز به رده چهارم جدول صعود نمایند که این شرایط ایده آلی برای آنهاست.

نساجی که زمزمه هایی هم در مورد نیمکت این تیم شنیده می گردد، شرایط مناسبی در جدول ندارد و پیش از این بازی تنها دو تیم ذوب آهن و ماشین سازی را پایین تر از خود می بیند. شاگردان فاضلی برای فرار از منطقه خطر جدول احتیاج به امتیازات کامل این بازی دارند.

هر دو تیم با 8 و 9 گل خورده نشان داده اند که خطوط دفاعی خیلی ایده آلی ندارند و این در حالی است که هر دو تیم بازی بسته به خصوص در خانه حریفان را خوب بلد هستند.

ذوب آهن - تراکتور

ذوب آهنی ها بر خلاف بازی های خوب و با کیفیتی که ارائه می دهند، تا پیش از این بازی طعم پیروزی را نچشیده اند و آنها برای به دست آوردن اولین پیروزی بی تابی می نمایند.

ذوب آهن با 6 امتیاز در رده پانزدهم جدول واقع شده است که این منطقه خطر در جدول به حساب می آید و صندلیی نیست که در شان تیمی باشد که در سابقه اش حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم به چشم می خورد.

ذوب آهنی ها برای اولین پیروزی خود امروز کار چندان ساده ای در پیش ندارند چرا که حریف آنها تیمی مدعی به اسم تراکتور است که پیروزی دراین بازی می تواند آنها را تا رده سوم جدول هم بالا بیاورد.

تراکتور که راهنمایی آن فعلاً بر عهده مسعود شجاعی است، اشکان دژآگه را برای این بازی در اختیار ندارد. سرخ پوشان تبریز با 5 گل خورده بعد از پرسپولیس و استقلال سومین خط دفاعی مستحکم لیگ را در اختیار دارند و این کار مهاجمان اصفهانی را سخت می نماید.

پرسپولیس - سپاهان (معوقه از هفته هفتم)

در حساس ترین ملاقات امروز که ملاقاتی معوقه از هفته هفتم به حساب می آید، پرسپولیس و سپاهان در استادیوم آزادی به مصاف هم می فرایند که نتیجه این بازی در سرنوشت لیگ بیستم هم می تواند تاثیر گذار باشد.

سپاهان که در آخرین ملاقاتش پیش از این بازی مقابل ماشین سازی به تساوی 3-3 رسید، با 14 امتیاز در صندلی پنجم واقع شده است و پیروزی در این بازی قطعاً آنها را به صندلی سوم جدول می رساند.

سرخ پوشان تهران نیز در حال حاضر با احتساب 3 ملاقات معوقه و کسب 10 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند. شاگردان گل محمدی در صورت پیروزی در ملاقاتهای معوقه ظرفیت صعود به صدر جدول را دارند و برای همین امتیاز گیری مناسب در این ملاقاتهای معوقه برای آنها اهمیت دارد. اما در صورت امتیاز از دست دادن در این بازی ها در میانه جدول باقی می مانند.

پرسپولیس با 2 گل خورده بهترین خط دفاعی را دارد اما خط حمله این تیم چندان پر کار نبوده و با 6 گل زده میانگین یک گل زده به ازای هر بازی را دارد.

در مقابل سپاهان که با 14 گل زده بهترین خط حمله مسابقات را دارد، با 11 گل خورده از خط حمله چندان مناسبی بهره نمی برد. این ملاقات امروز تقابل بهترین خط حمله لیگ با بهترین خط دفاعی است و حتماً می تواند شامل صحنه های جذابی باشد.

برنامه بازی های امروز لیگ برتر فوتبال کشور؛

سه شنبه 16 دی 99

پیکان تهران- نساجی مازندران، ساعت 15 استادیوم شهدای شهر قدس

تیم داوری؛ حسین زیاری - علی اکبر نوری - احمد کاظم لو - امیر رضا آشور ماهانی، یاری داور اضافی 1و2: مصطفی بینش - مسعود حقیقی، ناظر: علیرضا یزدانی

ذوب آهن اصفهان- تراکتور، ساعت 15 استادیوم فولاد شهر اصفهان

تیم داوری؛ حسن اکرمی - علی میرزابیگی - امید افخمی - رحیم حاجیلو، یاری داور اضافی 1و2: علی صفایی - امیر سامان سلطانی، ناظر: نادر جعفری

پرسپولیس - سپاهان (معوقه هفته هفتم)، ساعت 16:30 استادیوم آزادی تهران

تیم داوری؛ اشکان خورشیدی - حسن ظهیری - فرهاد مروجی - مهدی عالیقدر، یاری داور اضافی 1و 2: حمید حاج ملک - میثم حیدری، ناظر: سعید بطحایی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1889

به "پرسپولیس-سپاهان؛ تقابل بهترین مدافعان و مهاجمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس-سپاهان؛ تقابل بهترین مدافعان و مهاجمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید