لیگ برتر انگلیس، وستهام در آخرین دقیقه از روباه ها امتیاز گرفت

به گزارش راوه بلاگ، دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس با تساوی خارج از خانه تیم وستهام برابر لسترسیتی پیگیری شد.

لیگ برتر انگلیس، وستهام در آخرین دقیقه از روباه ها امتیاز گرفت

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (یکشنبه) از ساعت 20 به وقت تهران، تیم فوتبال لسترسیتی در استادیوم کینگ پاور میزبان وستهام بود و در حالی که تا آخرین دقیقه بازی از میزبان خود پیش بود در نهایت پیروزی را با تساوی عوض کرد.

در این بازی وستهام به وسیله جارو بوون در دقیقه 10 گل اول را زد، اما لسترسیتی در دقیقه 45 با گلی که یوری تیلمانس از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم برخلاف نیمه نخست، این روباه ها بودند که زودتر به گل رسیدند و به وسیله ریکاردو دومینگوس باربوسا در دقیقه 57 دومین گل را به ثمر رساندند. با این حال کریگ داوسن با گلزنی در دقیقه نخست وقت های تلف شده نیمه دوم اجازه نداد که وستهام دست خالی میدان را ترک کند.

با این نتیجه وستهام برای پنجمین بار در این فصل مساوی کرد و با 41 امتیاز - یک امتیاز بالاتر از منچستریونایتد - در رده چهارم جدول باقی ماند. این نتیجه به من یونایتد اجازه می دهد که با پیروزی در بازی خانگی معوقه اش برابر برایتون (از هفته هجدهم) که سه شنبه شب از ساعت 21:15 به وقت تهران برگزار می گردد، به رده چهارم جدول صعود کند. در همین حال تیم فوتبال لسترسیتی هم 27 امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2819

به "لیگ برتر انگلیس، وستهام در آخرین دقیقه از روباه ها امتیاز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، وستهام در آخرین دقیقه از روباه ها امتیاز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید