طارمی نمی خواهد چیز زیادی از خبر انتقال زمستانی اش بداند

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران، روزنامه A Bola پرتغال در گزارشی به عملکرد درخشان مهدی طارمی در تیم پورتو پرداخت و نوشت: برای نخستین بار او پادشاه گلزنان لیگ پرتغال در پورتو است: مهاجم ایران کاندیدای انجام کاری است که جکسون مارتینز برای سه فصل متوالی آن را انجام داد: توپ نقره ای. هیچ بازیکنی از پورتو تا به امروز نتوانسته آن را بگیرد.

طارمی نمی خواهد چیز زیادی از خبر انتقال زمستانی اش بداند

در بخشی از این گزارش آمده است: طارمی به بازیکنی مرجع در خط حمله پورتو تبدیل می گردد همانطور که قبلاً مک کارتی، فالکائو و جکسون بودند. دومی آخرین گلزن برتر پورتو در مسابقات لیگ بود. طارمی در 60 بازی برای پورتو، 32 گل برای اژدها به ثمر رساند. او بعد از بازی با توندلا و هت تریک در این بازی متواضعانه گفت که روز خوبی را سپری نموده است.

به گزارش خبرنگاران، این آمار مربوط به پیش از بازی پورتو با سانتاکلارا در لیگ کاپ پرتغال است که روز گذشته برگزار گردید. طارمی در این مسابقه نیمکت نشین بود و در دقیقه 65 به زمین آمد. او در دقیقه 83 برای پورتو یک گل به ثمر رساند ولی در نهایت تیمش با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد.

روزنامه پرتغالی با اشاره به خبرهایی که از احتمال انتقال طارمی به تیم های ایتالیایی در جابجایی زمستانی مطرح شده است، نوشت: او نمی خواهد پیشرفتی را که تا به امروز به دست آورده، از دست بدهد. طارمی نمی خواهد چیز زیادی از خبرهای انتقالش در ماه ژانویه که در ایران مطرح می گردد، بداند زیرا خودش می داند که عملکردش در لیگ قهرمانان اروپا با پورتو می تواند درهای بیشتری را در خاتمه فصل برایش باز کند.

A Bola در این مطلب خود گفتگویی را هم با علیرضا صمیمی دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران و همشهری و دوست نزدیک مهدی طارمی منتشر نموده است.

این روزنامه نوشت: علیرضا صمیمی دروازه بان تیم فوتسال ایران از سطح عملکرد دوستش طارمی بسیار خرسند است. او کسی بود که انتقال این مهاجم به پورتو (قبل از انتقالش به این تیم) را تضمین کرد. دروازه بان تاریخی ایران که در رده بندی سال های 2017 و 2018 به عنوان یکی از 10 دروازه بان برتر دنیا معرفی گردید، در واقع کسی بود که انتقال طارمی به پورتو را با اطمینان اطلاع داد؛ زمانی که تردیدها در خصوص آینده این مهاجم افزایش یافته بود زیرا اسپورتینگ و بنفیکا هم برای جذب طارمی در رقابت بودند. از آن موقع، طارمی با 32 گل در یک فصل و نیم تماشاگران پورتو را سرشار از خوشی نموده است.

صمیمی در این مصاحبه درباره همشهری و دوست خود گفت: طارمی قبل از ورود به پورتو یکی از برترین های ایران و آسیا بود و اکنون یک مرجع در فوتبال اروپا است. مطمئن بودم که او در باشگاهی به این بزرگی پیروز می گردد زیرا مهدی این ذهنیت را دارد که به سرعت خود را با هر شرایطی تطبیق دهد و این امر باعث می گردد که او به پیروزیت برسد. طارمی بسیار با انگیزه و مصمم است تا در موقعیت خود برترین باشد. او همواره سعی می نماید عملکرد بهتری داشته باشد.

دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران توضیح داد: من واقعاً، واقعاً خرسندم. قبلاً پورتو را دنبال نمی کردم ولی الان بدون وقفه بازی های پورتو را دنبال می کنم. این اتفاق در کل ایران می افتد؛ چه در بازی های لیگ پرتغال و چه در لیگ قهرمانان اروپا. امیدوارم مهدی و پورتو برترین نتایج ممکن را کسب نمایند.

صمیمی تاکید نمود که علاوه بر طارمی، مجذوب دیگر بازیکنان تاپ پورتو از جمله لوئیس دیاز کلمبیایی شده است: هر دوی آنها فوق العاده هستند و بسیاری از گل های طارمی از پاس های دیاز به دست می آیند. می بینم که هماهنگی زیادی بین آنها وجود دارد و تصور می کنم پورتو از داشتن بازیکنان با کیفیت خرسند و راضی است. فقط یک باشگاه بزرگ می تواند بازیکنانی در این سطح داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2681

به "طارمی نمی خواهد چیز زیادی از خبر انتقال زمستانی اش بداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی نمی خواهد چیز زیادی از خبر انتقال زمستانی اش بداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید