لوگوی کیا موتورز عوض شد
به گزارش راوه بلاگ، خودروسازی کیا وعده داده است محصولات این شرکت تغییرات زیادی نمایند.
به گزارش اتوکار، همزمان با آغاز سال نو میلادی کمپانی کیا موتورز تصمیم گرفت از لوگوی جدید خود رونمایی کند که به صورت یک خط شکسته به هم پیوسته است و جایگزین طرح قبلی خواهد شد. به گفته مقامات کیا، این لوگو نمادی از اعتماد به نفس و میل به پیشرفت خواهد بود.
در مراسم رونمایی از لوگوی جدید کیا در شهر اینچیون کره جنوبی، 303 پهپاد در آسمان این لوگو را ترسیم کردند. قرار است در روز پانزدهم ژانویه از نسل جدید خودرو های الکتریکی این شرکت رونمایی گردد. این خودروساز کره ای در نظر دارد در راستای استراتژی توسعه حضور خود در بازار های جهانی حدود 19 میلیارد پوند سرمایه گذاری انجام دهد که بخش بزرگی از آن مربوط به خودرو های الکتریکی و دوگانه خواهد بود.
هو سانگ سونگ- مدیرعامل کیا- در مراسم رونمایی از لوگوی جدید این شرکت گفت: لوگو جدید بیانگر تعهد ما به تغییر و نوآوری های جدید است. صنعت خودروسازی در حال حاضر شاهد یک دوره گذار سریع است و کیا در مواجهه با این چالش ها کوشش دارد خود را با آن وفق دهد. ما به احتیاج مشتریان در وسایل نقلیه بهینه تر احترام می گذاریم. به کارکنان خود نیز که در چالش های سخت فعلی مصمم تر از قبل رو به جلو می فرایند احترام می گذاریم.
کیا همچنین خاطرنشان کرد شعار این خودروسازی از شعار قدیمی: قدرت شگفتی سازی به شعار جدید: حرکتی که الهام می بخشد- تغییر پیدا خواهد نمود. شعار قدیمی کیا در سال 2005 اعلام شده بود.
گفتنی است کیا در سال 1944 در کره جنوبی تاسیس شد و در ابتدا به فراوری قطعات فولادی می پرداخت، اما از سال 1971 وارد فراوری خودرو شد. این خودروسازی یکبار تا مرز ورشکستگی پیش رفت، اما با توافق با شرکت فورد آمریکا به بازار ها بازگشت و به تدریج به یکی از قطب های اصلی خودرویی آسیا تبدیل شد.
منبع: فرارو