فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، مدرک دکترا ندارد؟

به گزارش راوه بلاگ، نماینده مردم خرم آباد در مجلس، اعلام کرد: آن زمانی که زاکانی و فیاضی با هم رفیق شدند، دختر آقای زاکانی یک سالش بوده و برادر فیاضی هم 4 یا 5 سالش بوده است. در واقع رفاقت این آقایان بسیار قدیمی تر از نسبت فامیلی است؛ بنابراین این یک حرف انحرافی ست.

فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، مدرک دکترا ندارد؟

به گزارش انتخاب، مهرداد ویس کرمی درباره اینکه فضای کلی مجلس نسبت به مسعود فیاضی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش چگونه است، بیان کرد: فضای مجلس در رای معین می گردد. به هر حال عده ای با یک سری حرکات نظرشان را اعلام می نمایند که مشهورش همان دو دو یا چهار چهار کردن است که آنجا هر که نعره اش بلندتر باشد، سر و صدایش هم بیشتر شنیده می گردد. نمایندگان هم در حال جمع بندی و رایزنی هستند و فراکسیون انقلاب اسلامی هم در حال آنالیز است. انشاالله به تدریج باید ببینیم که واکنش نمایندگان چه خواهد بود.

این نماینده مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا نسبت فامیلی فیاضی با علیرضا زاکانی تاثیری در آرا خواهد گذاشت یا خیر، اظهار کرد: بحث نسبت ایشان با آقای زاکانی این است که فیاضی از رفقای قدیمی آقای زاکانی است و از دهه 70 در دانشگاه تهران با هم آشنا شدند و برادر ایشان بعد ها داماد زاکانی شد.

وی اضافه نمود: آن زمانی که زاکانی و فیاضی با هم رفیق شدند، دختر آقای زاکانی یک سالش بوده و برادر فیاضی هم 4 یا 5 سالش بوده است. در واقع رفاقت این آقایان بسیار قدیمی تر از نسبت فامیلی است؛ بنابراین این یک حرف انحرافی ست.

ویس کرمی درباره مدرک 15ساله وزیر پیشنهادی، بیان کرد: این اشتباه بود و در کمیسیون هم گفتند از سال 74 تا 78 با چند ماه تاخیر دانشجو بودند. یعنی حدود چهار سال و نیم که در رشته عمران و در دانشگاه تهران طبیعی ست. این یک اشتباهی بود که نمی دانم از کجا نشات گرفته شده است.

وی ادامه داد: در فضای مجازی خبر زیاد است، ولی معمولا کسی نمی آید در مجلس مدرک اشتباهی را نشان دهد، چون جرم محسوب می گردد. چیزی که هست این است که ایشان مهندسی عمران خوانده اند که رتبه اول سهمیه بودند و رتبه 220 کشوری دانشگاه تهران، رشته عمران قبول شدند. بعلاوه حدود 25 سال تحصیلات حوزوی دارند و اگر معادل سازی کنیم در سطح دکترا حساب می گردد که حالا برخی مدرک را می گیرند و برخی پیگیری نمی نمایند. ولی به طور کلی تحصیلات حوزوی ایشان هم، علاوه بر آن مهندسی عمران است.

منبع: فرارو
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2708

به "فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، مدرک دکترا ندارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، مدرک دکترا ندارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید